Bone Summoner
Ostatnia modyfikacja: 09.10.2007. Utworzono: 24.08.2007
BoneSummoner
Nekromanta jest postacią uniwersalną ,można ją rozwinąć na np: summonera czy poisona ,ale można ją także rozwinąć na inne sposoby np.: bone summonera którego , ja postaram się omówić .
Statystyki :
Siła : 90-100 bez itemów (nie będziemy nosić ciężkich zbroi tak jak pal czy barb dlatego tyle w zupełności wystarczy
Zręczność : nic nie walczymy wręcz
Żywotność :reszta (potrzebujemy jej dużo by nas nie rozwalali tak łatwo na piekle )
Energia : 100 bez itemów , mam nadzieję że nie za mało +itemy i to co dostajemy co poziom będzie z 500 – 600
Umiejętności :
Klątwy :
Zwiększenie obrażeń 1pkt by dojść do żelaznej dziewicy
Żelazna dziewica : 1pkt (resztę dadzą itemy)dobre np.: gdy wchodzimy z grupką kościotrupów na (normalu) na Andariel , puszczamy żelazną dziewice ona pakuje w nich raniąc siebie z 200% obrażeniami ,ta klątwa ma zastosowanie z innymi bosami czy , gdy jesteśmy na końcu aktu i walczymy z głównym bosem
Trucizny i kości :
Zbroja z kości : max synergia do ducha z kości , często chyba będzie nam ratowała tyłek , przynajmniej ja tak sądze
Zęby : 1pkt by dojść wyżej
Wybuch zwłok: niektórzy mówią że max ja przeszłem Diablo II z Patchem 1.10 i wystarczyło mi 10 pkt
Włócznia z kości: 1pkt by dojść wyżej
Duch z kości :20 max z synergią porządne obrażenia bez dziadoskie , (zamiast wychodzić co chwilę z portalu do diablo i ożywiać kostki możemy go tym nawalać -przydatne nie tylko tutaj .
Przywołania :
Mistrzostwo we władaniu szkieletami :20 max daje duże korzyści do kostków i ożywieńców
Gliniany golem :10pkt zwalnia przeciwników
Krwawy golem:1pkt(potrzebne by dojść do ożywienia)
Żelazny golem :1pkt
j.w.
Mistrzostwo we władaniu golememi :1 pkt by dojść wyżej
Przywołanie odporności : 2pkt (chyba nie trzeba wyjaśniać ,resztę dadzą
itemy)
Ożywienie szkieleta: 10 kostków +10 ożywieńców to już spora grupa
Szkielet mag - 1pkt by dojść do ożywienia
Ożywienie: 10pkt mają
dużo lifea i większe obrażenia od naszych poprzednich ożywieńców
Razem 110 jak się nie mylę
Najemnik: gość z II aktu daje
aurę naszym ożywieńcom ja proponuję śmiałość,ale są też inne ,ma dużo siły i
fajowe itemy może nosić , wzmacnia nas ,dobrze walczy , nie ginie tak szybko jak
Żelazny wilk ,przez to że ma dużo siły może nosić ciężkie zbroje
.
Talizmany: koniecznie Anihillus , i te co dają nam lifea many i siły i
odporności
Strategia:
Rozwijamy MWWS i ożywienie szkieleta
równomiernie aż dojdziemy do ożywienia , zbroję i ducha,a także wybuch zwłok na
koszmarze , golema na początku koszmaru albo pod koniec normalla .Ożywiamy
golema puszczmy żelazną dziewicę i ze zwłok robimy kostka lub ożywieńca tak aby
ich mieć 20 .Wybuch zwłok stosujemy na żywotnych bossów i na farmie muu muu .
Przedmioty:
Zbroja: trangula +2 do przywołań ,z
rękawicami regeneracja many 15%
Hełm: Arlekin
+2 do Poziomu
Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Życia
+ (1.5
* Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Many
Amulet:
Kalejdoskop Mary
+2 do Poziomu
Wszystkich Umiejętności
Wszystkie Odporności +20-30
Pierścienie:
Jordan
+1 do Poziomu
Wszystkich Umiejętności
Zwiększenie Maksimum Many 25%,Soj
+1
do wszystkich umiejętności
Broń: Ramię Króla Leorica
(1.25*Poziom
Postaci) 1.25-123.75 do Many
10% Szybsze Rzucanie Czarów
+2 do Groza
(Tylko dla Nekromanty)
+2 do Ożywienie Maga-Szkieletu (Tylko dla
Nekromanty)
+3 do Mistrzowstwo we Władaniu Szkieletami (Tylko dla
Nekromanty)
+3 do Ożywienie Szkieletu (Tylko dla Nekromanty)
+2 do
Przywołań (Tylko dla Nekromanty)
+2 do Zaklęć Trucizn i Kości (Tylko dla
Nekromanty)
Tarcza:
Homukulus + 2 do umiejętności
nekromanty +2 do klątw
Pas :Siatka Arachnidów +1 do wszystkich
umiejętności
Buty: Buciki Aldura +50 do życia
Rękawice: szpony
trangula + 2 do klątw
To tylko niektóre zalety jakie dają przedmioty
wymienione przeze mnie (według mnie najważniejsze )resztę znajdziecie na
Imperium Diablo II w działach zestawy i unikaty.
Mam nadzieję
że ktoś to przeczyta i postawi uczciwą ocenę .Podziękowania dla Baciejki że był
łaskaw podać mi stronę . Życzę powodzenia na Battlenecie i na singlu.
Pozdro
All






