Bavazon
Ostatnia modyfikacja: 15.10.2007. Utworzono: 24.08.2007
Chciałbym napisać o mojej ulubionej postaci, mianowicie o amazonce. Przez większość ludzi jest nielubiana i niedoceniana, a jeżeli ktoś się decyduje na amazonkę przeważnie tworzy Javazony (amazonka władająca oszczepami). Bowazonów (amazonka na łuk i kusze) jest kilka razy mniej od Javazonów, choć bowazon wymiata kilka razy lepiej, szybciej i mocniej ;]. W tej strategii dam przepis na amazonkę, która wymiata kilkadziesiąt razy lepiej, mocniej i szybciej.
1. Umiejętności
Łuk i kusza:
a) Strzała kierowana MAX - wspaniała umiejętność, która jest wykorzystywana (bez skojarzeń;]) przez właściwie każdą bowazonke. Zadaje ogromne obrażenia, (na 20 pozimie aż + 95 % do obrażeń), jest szybka, zawsze trafia we wroga i na 20 poziomie kosztuje 3.2 many. Na duellach wymiata i nikt jej nie umknie (czyt. nie przeżyje).
b) Tutaj jest już większy problem, trzeba zdecydować między wymiataniem, a strzałem seryjnym. Obydwa służą do powalania kilku potworów (w wypadku wymiatania) lub graczy (w wypadku strzału seryjnego;]). Ja osobiście preferuje strzał seryjny, gdyż przydaje się na duellach, a wymiataniem nikogo nie skrzywdzisz. Co prawda, wraz ze wzrostem poziomu wymiatania zwiększają się obrażenia, a zmniejsza ilość many. W wypadku strzału seryjnego zwiększa się ilość strzał i many (obrażenie zostają takie same). Lecz jeżeli zdecydujecie się na strzałę kierowaną na maxa, to trzeba dać 1 punkt w wymiatanie. Z bonusami do skili będzie ciekawie :).
c) Tu trzeba dać punkty na rozwinięcie drzewka. Są to: magiczna strzała i strzała zimna. Należy dać w nie po 1 punkcie.
d) resztę olać i nie dawać ani jednego punktu.
Umiejętności bierne oraz magia (niezbędne)
a) Wewnętrzne spojrzenie - 1 ptk - obniża obronę przeciwnika, nie opłaca się dawać więcej niż jednego punktu.
b) Uderzenie krytyczne - 7ptk - wspaniała umiejętność, na 7 lvl będzie 49 % szansy na zadanie podwójnych obrażeń. Z bonusami od przedmiotów będzie tu ok. 12 punktów
c) Unik - 7ptk - daje szansę uniku w walce wręcz, gdy stoisz lub walczysz (42 %)
d) Spowolnienie pocisków - 2 - 4ptk - bardzo przydatne na duellach. Spowalnia pociski wroga
e) Omijanie - 7ptk - daje szanse uniku z ataku z dystansu (50 %)
f) Penetracja - 7ptk - zwiększa skuteczność ataku (95%)
g) Przynęta - 1ptk - można używać jako mięso armatnie na duellach
h) Odskok - 7ptk - unik na wszystko podczas ruchu (42%) :)
i) Walkiria - 1ptk - 1 punk i ani 1ptk więcej, służy jako mięso armatnie, nie opłaca się inwestować bo na heelu pożyje nie więcej niż 10 sekund.
j) Przebijanie - 7ptk - daje szansę przebicia wroga na wylot (63%), odlotowe w użyciu ze strzałom kierowaną :D
2. Statystyki:
Siła 135 ptk na wypadek losu szczęścia i znalezienia łuku Windforce (siła wiatru)
Zręczność 230 ptk
Żywotność reszta
Energia nic
3. Sprzęt
Nic nie będę tu polecał (szlak mnie trafia jak ktoś mówi: kup enigme i po sprawie). W miarę użytkowy wydaje się cały zestaw Maviny. Lecz wybór pozostawiam wam. Nie są ważne przedmioty dające + X do skilli.
4. Merc: 2 akt, aura obrona, piekło
5. Duelle
Krótko: na postaci atakujących z dystansu rzucić spowolnienie pocisków, wydalić kilka strzał kierowanych i widzimy trupa :D. Na postaci walczące wręcz rzucić Walkirie oraz przynętę i wydalić kilka strzał kierowanych. Można też potraktować uciekającą ofiarę ze strzału seryjnego ;).
6. Podsumowanie
Generalnie nikt nam nie podskoczy. Gdy rozwinie się taką postać, resztę punktów przeznaczyć na umiejętności bierne :). Tak przygotowana amazonka ma ok. 2000 obrażeń i unik na wszystko :)
KharPexz
Zgłoś błąd.
1. Umiejętności
Łuk i kusza:
a) Strzała kierowana MAX - wspaniała umiejętność, która jest wykorzystywana (bez skojarzeń;]) przez właściwie każdą bowazonke. Zadaje ogromne obrażenia, (na 20 pozimie aż + 95 % do obrażeń), jest szybka, zawsze trafia we wroga i na 20 poziomie kosztuje 3.2 many. Na duellach wymiata i nikt jej nie umknie (czyt. nie przeżyje).
b) Tutaj jest już większy problem, trzeba zdecydować między wymiataniem, a strzałem seryjnym. Obydwa służą do powalania kilku potworów (w wypadku wymiatania) lub graczy (w wypadku strzału seryjnego;]). Ja osobiście preferuje strzał seryjny, gdyż przydaje się na duellach, a wymiataniem nikogo nie skrzywdzisz. Co prawda, wraz ze wzrostem poziomu wymiatania zwiększają się obrażenia, a zmniejsza ilość many. W wypadku strzału seryjnego zwiększa się ilość strzał i many (obrażenie zostają takie same). Lecz jeżeli zdecydujecie się na strzałę kierowaną na maxa, to trzeba dać 1 punkt w wymiatanie. Z bonusami do skili będzie ciekawie :).
c) Tu trzeba dać punkty na rozwinięcie drzewka. Są to: magiczna strzała i strzała zimna. Należy dać w nie po 1 punkcie.
d) resztę olać i nie dawać ani jednego punktu.
Umiejętności bierne oraz magia (niezbędne)
a) Wewnętrzne spojrzenie - 1 ptk - obniża obronę przeciwnika, nie opłaca się dawać więcej niż jednego punktu.
b) Uderzenie krytyczne - 7ptk - wspaniała umiejętność, na 7 lvl będzie 49 % szansy na zadanie podwójnych obrażeń. Z bonusami od przedmiotów będzie tu ok. 12 punktów
c) Unik - 7ptk - daje szansę uniku w walce wręcz, gdy stoisz lub walczysz (42 %)
d) Spowolnienie pocisków - 2 - 4ptk - bardzo przydatne na duellach. Spowalnia pociski wroga
e) Omijanie - 7ptk - daje szanse uniku z ataku z dystansu (50 %)
f) Penetracja - 7ptk - zwiększa skuteczność ataku (95%)
g) Przynęta - 1ptk - można używać jako mięso armatnie na duellach
h) Odskok - 7ptk - unik na wszystko podczas ruchu (42%) :)
i) Walkiria - 1ptk - 1 punk i ani 1ptk więcej, służy jako mięso armatnie, nie opłaca się inwestować bo na heelu pożyje nie więcej niż 10 sekund.
j) Przebijanie - 7ptk - daje szansę przebicia wroga na wylot (63%), odlotowe w użyciu ze strzałom kierowaną :D
2. Statystyki:
Siła 135 ptk na wypadek losu szczęścia i znalezienia łuku Windforce (siła wiatru)
Zręczność 230 ptk
Żywotność reszta
Energia nic
3. Sprzęt
Nic nie będę tu polecał (szlak mnie trafia jak ktoś mówi: kup enigme i po sprawie). W miarę użytkowy wydaje się cały zestaw Maviny. Lecz wybór pozostawiam wam. Nie są ważne przedmioty dające + X do skilli.
4. Merc: 2 akt, aura obrona, piekło
5. Duelle
Krótko: na postaci atakujących z dystansu rzucić spowolnienie pocisków, wydalić kilka strzał kierowanych i widzimy trupa :D. Na postaci walczące wręcz rzucić Walkirie oraz przynętę i wydalić kilka strzał kierowanych. Można też potraktować uciekającą ofiarę ze strzału seryjnego ;).
6. Podsumowanie
Generalnie nikt nam nie podskoczy. Gdy rozwinie się taką postać, resztę punktów przeznaczyć na umiejętności bierne :). Tak przygotowana amazonka ma ok. 2000 obrażeń i unik na wszystko :)






