Baśń o Śpiącej Królewnie i jej zamiłowaniu do smoków By Malymis
Ostatnia modyfikacja: 03.07.2011. Utworzono: 03.07.2011
Dzień dobry
W dobie afery PatchGate oraz hammerów, botów i innego plugastwa może warto się zatrzymać i podumać jak spędzić ciekawiej czas czekając na...
Myślę, że Kick Assa w takim wydaniu przysporzy wam wiele radości.
Rozdział I - Teoria
Słownik diabelsko-polski
Sedno kopniaków czyli co z nimi działa i nie działa.
Łatwiej wymienić to co nie działa bo są to tylko:
Działają natomiast wszystkie pozostałe właściwości:
Obrażenia od kopnięcia.
Dla poszczególnych par butów dmg od kopnięcia jest następujący:
Wzorki dla tych co lubią dłubać w liczbach na obrażenia od kopniaka:
gdzie:
I jeszcze progi fhr i ias dla -30 WSM pb.
Szybsze odzyskiwanie rownowagi
Potrzebny ias do osiagniecia 7fpa - Ogon Smoka
Potrzebny ias do osiagniecia 7fpa - Pazur Smoka (pierwsze kopniecie)
Potrzebny ias do osiagniecia 3fpa - Pazur Smoka (kolejne kopniecia)
Rozdział II - Listek figowy
Dziewicza zabójczyni prezentuje się następująco:
Z każdym zaliczonym lovelasem zabójczyni dochodzi:
Rozdawane punkty mają następujące skutki uboczne:
Rozdział III - Rozmaryn
Mając do dyspozycji punkty statystyk (max 505) rozdysponowujemy je w następujący sposób:
Dysponując max 110 punktami rozwijamy następująco umiejętności:
Sztuki Walki
Uderzenie Tygrysa - 20
Ogromny bonus do kończoncych uderzeń Smoka... szkoda, że tylko na 1 hit.
Pazur Smoka - 20
Podstawowy skill, którym kopiemy. Co szósty lvl umiejętności dochodzi 1 kopniak (na 30 lvl 6 kopniaków). Sekwencja kopnięć jest przerywalna blokiem i choć animacja trwa to nie ranimy wroga dlatego nie robimy max bloku używając tej umiejętności.
Szpon Smoka - 1
Nie używamy szponów więc 1 pkt na dojście.
Ogon Smoka - 20
Skill głównie do zabawy, rani ogniem i odrzuca wrogów w promieniu 3.6 metra.
Lot Smoka - 1
Świetny skill, dzięki któremu możemy się przemieszczać po potworkach jak również dopadać je gdy te uciekają, a przede wszystkim wybieramy główny cel ataku w pierwszej kolejności, mam tu na myśli głównie magów w sanktuarium. Jeden punkt ze względu na niewielką różnice w obrażeniach w stosunku do wymaksowanej umiejętności, no i zawsze podczas lotu możemy dostać dziewicę więc dmg jest niewskazany i możemy ujść z życiem. Lot Smoka nie zależy od fcr ani ias i długość animacji jest zawsze taka sama, casting delay wynosi 1 sekundę.
Dyscypliny Cienia
Mistrzostwo Szponów - 1
Nie używamy szponów więc 1 pkt na dojście.
Psychiczny Młot - 1
Jako, że postać nasza jest manifestem przeciwko zalewowi hammerów nie używamy tej umiejętności ale musimy zmarnować 1 pkt na dojście.
Zwiększona Szybkość - 1
Główny skill nazwijmy to pasywny, który daje kopniaka dla assy w postaci frw i ias. Dla mnie osobiście 1 punkt wystarcza, mając z przedmiotami ponad 10 lvl osiągamy wszystkie progi, a różnica kilkunastu % frw przy wymaskowaniu na pvm nie jest dla mnie znacząca ale jeśli wykazujesz adhd to można zrezygnować z Tygrysa i Ogona i dać punkty tutaj plus gdzie jeszcze tylko chcesz.
Płaszcz Cieni - 1
Jakoś nie lubię tej umiejętności ze względu na czas jaki musi upłynąć pomiędzy kolejnym jej działaniem. W sumie 1 pkt na dojście.
Blok - 1
Nie używamy szponów więc 1 pkt na dojście.
Zniknięcie - 1
BoS i Fade nie działają jednocześnie, a nasza assa używa BoS więc 1 pkt na dojście.
Wojownik Cienia - 1
Jeśli wolisz by Cień używał umiejętności będących w danym momencie w użyciu assy to daj tu max, a jeśli wolisz bardziej wszechstronne mięso armatnie to patrz Mistrz. Kto co lubi... Używam Mistrza więc 1 pkt na dojście.
Jad - 20
Jako obrażenia elementarne działają z kopniakami. Ulubiony skill dla kochających " truć".
Mistrz Cienia - 20
Znakomite mięsko, które potrafi wszystko, szczególnie pomaga rzucając Wartownika Śmierci jak również Uderzenie Umysłu chociaż przez większość lekko znienawidzona umiejętność właśnie przez nawracanie.
Pułapki
Kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada, a że nasza assa kopie tyłki a nie dołki to omijamy szerokim łukiem te drzewko.
Rozdział IV - Desu
Słowo wstępu do tego rozdziału może być tylko jedno:
Kobieta...
Hełm
Sen (Io+Jah+Pul)
Podstawa tego buildu oraz jego tytuł. Wspaniały i w sumie niedrogi dający szereg wlaściwości jak life, mana, @res do 20%, fhr do 30%, def do 220 oraz bardzo pomocną klątwę Zamęt, a przede wszystkim 15lvl aure Święty Wstrząs będącej podstawą obrażeń od kopnięć naszej Królewny.
Rw układamy oczywiście w Diademie by uwidocznić jej długie do tyłeczka włosy.

(Kliknij aby powiększyć)
Tarcza
Sen (Io+Jah+Pul)
Identyczna jak w przypadku hełmu różni się tylko "rodzajem" życia. Wraz z hełmem powodują, że gra traktuje aurą jako jedną 30-lvlową.
Tarcza pod te słowo jest z zasadzie dowolna (ja lubie Hyperion) tylko broń Boże nie Kościana lub Kolczasta ...blee.

(Kliknij aby powiększyć)
Broń
Fazowe Ostrze 6 sox
Wkładamy doń 6 razy Widok Tęczy -5/5 light dzięki czemu obrażenia od Świętego Wstrząsu znacznie wzrosną.
Wybieramy Fazowe Ostrze ponieważ ma -30 WSM oraz jest niezniszczalne.

(Kliknij aby powiększyć)
Zbroja
4 sox + life
Taki sweterek w serek czterokrotnie łatamy również Widokiem Tęczy -5/5 light dla większego dmg.

(Kliknij aby powiększyć)
Szaty Ormusa
Znacznie tańszy zamiennik, wkładamy oczywiście rbf, niewiele gorszy od poprzednika, nie mamy life i dodatkowego -15%res ale jest za to +15% fire dmg zwiększający obrażenia od Ogona Smoka oraz mały dodatek w postaci regeneracji many.

(Kliknij aby powiększyć)
Rękawice
Chwyt Drakuli
Kick assa nie ma zbyt pokaźnego fizycznego dmg więc musimy zadbać o sporą dawkę wykradania życia. Nie tyle chodzi tu o klątwę Wyssanie Życia, chociaż ona przydaje się przy bossach, bo częściej będziemy wprowadzać Zamęt wśród potworków ze Snów. Także 10ll i 15str z Draculi to świetny dodatek. To jest mój wybór... ogólnie jeśli chodzi o rękawiczki to kto co lubi/potrzebuje, do wyboru do koloru.
(Kliknij aby powiększyć)
Pas
Sznur Werdungo
Nie możemy mieć dużego bloku więc trzeba się troszkę chronić przed obrażeniami fizycznymi.
Na upartego można założyć Sznur Uszu 8ll i 15dr nie są złe.

(Kliknij aby powiększyć)
Buty
Tancerz Cienia
Ciężkie butki... ale największy dmg od kopnięcia i pozostałe statystyki usprawiedliwiają wymagania siły, no i ten kolorek...
Jeżeli mielibyśmy szukać zamienników to będzie to upg Jeździec Rzezi, a tak na dobrą sprawę jeśli nie zależy nam szczególnie na fizycznym dmg to można wybrać każde butki w zależności czego nam brakuje.

(Kliknij aby powiększyć)
Amulet
Kalejdoskop Mary
Trochę chorujemy na resy dlatego też Mara jest znakomitym i ogólnodostępnym antidotum, a i 2sk jest nieocenione.
Oczywiście jak mamy dostęp do fajnych rare/craft amuletów oczywiście assa nie pogniewa się jak jej taki ufundujemy.

(Kliknij aby powiększyć)
Pierścienie
Kruczy Lód
W sumie chodzi tu o cbf, a reszta to bardzo miłe dodatki.

(Kliknij aby powiększyć)
Jeśli chcesz wkładać do Ormusa Cham kosztem rbf to można założyć dwa ringi jak ten:
Krwawy Pierścień
Dużo ll i ml i nic nam więcej nie potrzeba.

(Kliknij aby powiększyć)
Switch
Wezwanie do Broni (Amn+Ral+Mal+Ist+Ohm)
Życie, mana, skill... Na drugim zestawie walczymy również Ogonem Smoka ze względu na 40ias jak i +3sk.
Cta robimy w Fazowym Ostrzu ponieważ ma -30 WSM oraz jest niezniszczalne.
Duch (Tal+Thul+Ort+Amn)
Jest 2sk ale są również resy i very big fhr więc czego chcieć więcej.
Monarcha jest podstawą tego rw.

(Kliknij aby powiększyć)
Ekwipunek
Kostka Horadrimów - na łupy.
Torch - dla assy są tanie jak barszcz.
Anni - patrzymy bardziej w kierunku resów.
Wielki Talizman - tyle talizmanów do Sztuk Walki aby osiągnąć 30lvl Pazur Smoka.
Mały Talizman - małymi talikami łatamy dziury w resach a jak jest OK to życia nigdy za mało.
Jako, że jest to assa pvm czysto do zabawy nie trzymajcie się kurczowo moich propozycji ubioru. Podstawą buildu jest light dmg ze Snu więc tylko hełm, tarcza, broń i zbroja jest obowiązkowa, resztą możemy się bawić do woli.
Rozdział V - Połówka
Najemnik jest w tym buildzie tak ważny, że zasługuje na miano połówki, bez której nasza assa nie może w pełni rozwinąć pazurków.
Wybieramy pana z normalnej gry z obroną, który będzie rozpościerać aurę Śmiałość ze względu na to, że assa nie grzeszy defem, a i blok musi mieć nieduży.
Broń
Nieskończoność (Ber+Mal+Ber+Ist)
Aura Przekonanie i wszystko jasne. Pamiętamy tylko, że -light res z infi na mercu nie działa z naszym dmg.
Rw układamy w ulubionej eth broni, jak dla mnie najlepsza jest GP.

(Kliknij aby powiększyć)
Zbroja
Okowa Grozy
Większość i tak założy forti, ja po prostu mam sentyment do zestawu z cohem.
Eth bugged zbroja winna być jedynym sweterkiem, w którym tworzymy zbroje dla merca.

(Kliknij aby powiększyć)
Hełm
Twarz Blackhorna
Tak jak przy okazji zbroi tu większość założy Andy, a ja mam słabość do tandemu coh+blackhorn więc proszę ze mną nie dyskutować tylko przelecieć się na baalika z duszami na ramieniu...
Eth upg socketujemy runą Cham.

(Kliknij aby powiększyć)
Tak wygląda mój ulubiony merc noszący infi. Nie podoba się? Droga jak najbardziej wolna.
Rozdział VI - Lustro
Ubrana i pachnąca obsession Królewna prezentuje się następująco.
Śpiąca Królewna
3k śr. obrażeń z obu kopniaków
30lvl Pazurka = 6 kopnięć
3k życie
5.5k obrona
~400 mana
86fhr - > 4fps
11lvl BoS - > 7fpa
30% blok
Przekonany Merc
2k śr. obrażenia
3.5k życie
16k obrona
0 ias - > 8 fpa
0 fhr - > 15 fps
Na koniec jedno zdanie o tzw. Style.
Assa lubi dobrze wyglądać więc przebierając ją lekko można uzyskać całkiem przyjemny efekt bawiąc się w kolory, a mianowicie Black Style i Red Style.

(Kliknij aby powiększyć)

(Kliknij aby powiększyć)
Za uwagę(i)...
Dziękuję
Zgłoś błąd.
W dobie afery PatchGate oraz hammerów, botów i innego plugastwa może warto się zatrzymać i podumać jak spędzić ciekawiej czas czekając na...
Myślę, że Kick Assa w takim wydaniu przysporzy wam wiele radości.
Słownik diabelsko-polski
Sedno kopniaków czyli co z nimi działa i nie działa.
Łatwiej wymienić to co nie działa bo są to tylko:
- obrażenia fizyczne w postaci +dmg, x-y dmg, +min/max dmg
- zabójcze/krytyczne uderzenie
Działają natomiast wszystkie pozostałe właściwości:
- elementarne i magiczne obrażenia
- druzgocące uderzenie
- otwarcie rany
- wykradanie życia
- wykradanie many
- uniemożliwia leczenie sie potworów
- oślepia cel
- spowalnia cel
- zamraża cel
- "czaruje" podczas atakowania
Obrażenia od kopnięcia.
Dla poszczególnych par butów dmg od kopnięcia jest następujący:
| Nazwa butow | MinDmg | MaxDmg |
| Buty | 3 | 8 |
| Ciezkie Buty | 4 | 10 |
| Kolcze Buty | 6 | 12 |
| Lekkie Plytowe Buty | 8 | 16 |
| Nagolenice | 10 | 20 |
| Wyk z Demoniej Skory Buty | 26 | 46 |
| Wyk z Rekiniej Skory Buty | 28 | 50 |
| Buty Kolcze | 23 | 52 |
| Bitewne Buty | 37 | 64 |
| Bojowe Buty | 39 | 80 |
| Wyk z Gadziej Skory Buty | 65 | 00 |
| Wyk ze Skorupy Skarabeusza Buty | 60 | 110 |
| Wyk z Kosci Buty | 69 | 118 |
| Lustrzane Buty | 50 | 145 |
| Myrmidonskie Nagolenice | 83 | 149 |
Wzorki dla tych co lubią dłubać w liczbach na obrażenia od kopniaka:
| MinDmg = (Str + Dex - 20) / 4 * (100 + SkillBonus) / 100 + + BootMinDmg * (100 + (Str * StrBonus / 100) + SkillBonus + NonWeapEd + AuraBonus) / 100 |
| MaxDmg = (Str + Dex - 20) / 3 * (100 + SkillBonus) / 100 + + BootMaxDmg * (100 + (Str * StrBonus / 100) + SkillBonus + NonWeapEd + AuraBonus) / 100 |
gdzie:
- Str - siła postaci
- Dex - zręczność postaci
- MinDmg - minimalne obrażenia od kopnięcia
- MaxDmg - maksymalne obrażenia od kopnięcia
- BootMinDmg - minimalne obrażenia butów
- BootMaxDmg - maksymalne obrażenia butów
- SkillBonus - bonus z umiejętności Uderzenie Tygrysa i Lot Smoka, Pazur Smoka nie działa w tym miejscu
- StrBonus - bonus do siły, dla wszystkich butów jest jednakowy i wynosi 120
- NonWeapEd - %ed z przedmiotów poza bronią
- AuraBonus - %ed z aur takich jak Moc, Koncentracja, Fanatyzm
I jeszcze progi fhr i ias dla -30 WSM pb.
| FPS | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| FHR | 200 | 86 | 48 | 27 | 15 | 7 | 0 |
| BoSLvl | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| IAS | 187 | 92 | 75 | 65 | 58 | 52 | 48 | 44 | 42 | 39 | 37 | 35 | 34 | 32 |
| BoSLvl | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 2 0 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| IAS | 30 | 29 | 27 | 27 | 27 | 26 | 26 | 24 | 24 | 23 | 23 | 23 | 22 | 22 |
| BoSLvl | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| IAS | 46 | 14 | 7 | 3 | 0 |
| BoSLvl | 0 | 1 |
| IAS | 5 | 0 |
Dziewicza zabójczyni prezentuje się następująco:
- Siła - 20
- Zręczność - 20
- Żywotność - 20
- Energia - 25
- Mana - 25
- Życie - 50
- Wytrzymałość - 95
Z każdym zaliczonym lovelasem zabójczyni dochodzi:
- Życie - +2
- Mana - +1.5
- Wytrzymałość - +1
Rozdawane punkty mają następujące skutki uboczne:
- 1 pkt Żywotności = 3 pkt życia
- 1 pkt Żywotności = 1.25 pkt wytrzymałości
- 1 pkt Energii = 1.75 pkt many
Mając do dyspozycji punkty statystyk (max 505) rozdysponowujemy je w następujący sposób:
- Siła - ok. 90 z przedmiotami ma być docelowo 167 str
- Zręczność - ok. 30 z przedmiotami ma być docelowo 136 dex
- Żywotność - wszystkie pozostałe
- Energia - 0
Dysponując max 110 punktami rozwijamy następująco umiejętności:
Uderzenie Tygrysa - 20Ogromny bonus do kończoncych uderzeń Smoka... szkoda, że tylko na 1 hit.
Pazur Smoka - 20Podstawowy skill, którym kopiemy. Co szósty lvl umiejętności dochodzi 1 kopniak (na 30 lvl 6 kopniaków). Sekwencja kopnięć jest przerywalna blokiem i choć animacja trwa to nie ranimy wroga dlatego nie robimy max bloku używając tej umiejętności.
Szpon Smoka - 1Nie używamy szponów więc 1 pkt na dojście.
Ogon Smoka - 20Skill głównie do zabawy, rani ogniem i odrzuca wrogów w promieniu 3.6 metra.
Lot Smoka - 1Świetny skill, dzięki któremu możemy się przemieszczać po potworkach jak również dopadać je gdy te uciekają, a przede wszystkim wybieramy główny cel ataku w pierwszej kolejności, mam tu na myśli głównie magów w sanktuarium. Jeden punkt ze względu na niewielką różnice w obrażeniach w stosunku do wymaksowanej umiejętności, no i zawsze podczas lotu możemy dostać dziewicę więc dmg jest niewskazany i możemy ujść z życiem. Lot Smoka nie zależy od fcr ani ias i długość animacji jest zawsze taka sama, casting delay wynosi 1 sekundę.
Mistrzostwo Szponów - 1Nie używamy szponów więc 1 pkt na dojście.
Psychiczny Młot - 1Jako, że postać nasza jest manifestem przeciwko zalewowi hammerów nie używamy tej umiejętności ale musimy zmarnować 1 pkt na dojście.
Zwiększona Szybkość - 1Główny skill nazwijmy to pasywny, który daje kopniaka dla assy w postaci frw i ias. Dla mnie osobiście 1 punkt wystarcza, mając z przedmiotami ponad 10 lvl osiągamy wszystkie progi, a różnica kilkunastu % frw przy wymaskowaniu na pvm nie jest dla mnie znacząca ale jeśli wykazujesz adhd to można zrezygnować z Tygrysa i Ogona i dać punkty tutaj plus gdzie jeszcze tylko chcesz.
Płaszcz Cieni - 1Jakoś nie lubię tej umiejętności ze względu na czas jaki musi upłynąć pomiędzy kolejnym jej działaniem. W sumie 1 pkt na dojście.
Blok - 1Nie używamy szponów więc 1 pkt na dojście.
Zniknięcie - 1BoS i Fade nie działają jednocześnie, a nasza assa używa BoS więc 1 pkt na dojście.
Wojownik Cienia - 1Jeśli wolisz by Cień używał umiejętności będących w danym momencie w użyciu assy to daj tu max, a jeśli wolisz bardziej wszechstronne mięso armatnie to patrz Mistrz. Kto co lubi... Używam Mistrza więc 1 pkt na dojście.
Jad - 20Jako obrażenia elementarne działają z kopniakami. Ulubiony skill dla kochających " truć".
Mistrz Cienia - 20Znakomite mięsko, które potrafi wszystko, szczególnie pomaga rzucając Wartownika Śmierci jak również Uderzenie Umysłu chociaż przez większość lekko znienawidzona umiejętność właśnie przez nawracanie.
Kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada, a że nasza assa kopie tyłki a nie dołki to omijamy szerokim łukiem te drzewko.
Słowo wstępu do tego rozdziału może być tylko jedno:
Kobieta...
Hełm
Sen (Io+Jah+Pul)
Podstawa tego buildu oraz jego tytuł. Wspaniały i w sumie niedrogi dający szereg wlaściwości jak life, mana, @res do 20%, fhr do 30%, def do 220 oraz bardzo pomocną klątwę Zamęt, a przede wszystkim 15lvl aure Święty Wstrząs będącej podstawą obrażeń od kopnięć naszej Królewny.
Rw układamy oczywiście w Diademie by uwidocznić jej długie do tyłeczka włosy.

(Kliknij aby powiększyć)
Tarcza
Sen (Io+Jah+Pul)
Identyczna jak w przypadku hełmu różni się tylko "rodzajem" życia. Wraz z hełmem powodują, że gra traktuje aurą jako jedną 30-lvlową.
Tarcza pod te słowo jest z zasadzie dowolna (ja lubie Hyperion) tylko broń Boże nie Kościana lub Kolczasta ...blee.

(Kliknij aby powiększyć)
Broń
Fazowe Ostrze 6 sox
Wkładamy doń 6 razy Widok Tęczy -5/5 light dzięki czemu obrażenia od Świętego Wstrząsu znacznie wzrosną.
Wybieramy Fazowe Ostrze ponieważ ma -30 WSM oraz jest niezniszczalne.

(Kliknij aby powiększyć)
Zbroja
4 sox + life
Taki sweterek w serek czterokrotnie łatamy również Widokiem Tęczy -5/5 light dla większego dmg.

(Kliknij aby powiększyć)
Szaty Ormusa
Znacznie tańszy zamiennik, wkładamy oczywiście rbf, niewiele gorszy od poprzednika, nie mamy life i dodatkowego -15%res ale jest za to +15% fire dmg zwiększający obrażenia od Ogona Smoka oraz mały dodatek w postaci regeneracji many.

(Kliknij aby powiększyć)
Rękawice
Chwyt Drakuli
Kick assa nie ma zbyt pokaźnego fizycznego dmg więc musimy zadbać o sporą dawkę wykradania życia. Nie tyle chodzi tu o klątwę Wyssanie Życia, chociaż ona przydaje się przy bossach, bo częściej będziemy wprowadzać Zamęt wśród potworków ze Snów. Także 10ll i 15str z Draculi to świetny dodatek. To jest mój wybór... ogólnie jeśli chodzi o rękawiczki to kto co lubi/potrzebuje, do wyboru do koloru.
(Kliknij aby powiększyć)
Pas
Sznur Werdungo
Nie możemy mieć dużego bloku więc trzeba się troszkę chronić przed obrażeniami fizycznymi.
Na upartego można założyć Sznur Uszu 8ll i 15dr nie są złe.

(Kliknij aby powiększyć)
Buty
Tancerz Cienia
Ciężkie butki... ale największy dmg od kopnięcia i pozostałe statystyki usprawiedliwiają wymagania siły, no i ten kolorek...
Jeżeli mielibyśmy szukać zamienników to będzie to upg Jeździec Rzezi, a tak na dobrą sprawę jeśli nie zależy nam szczególnie na fizycznym dmg to można wybrać każde butki w zależności czego nam brakuje.

(Kliknij aby powiększyć)
Amulet
Kalejdoskop Mary
Trochę chorujemy na resy dlatego też Mara jest znakomitym i ogólnodostępnym antidotum, a i 2sk jest nieocenione.
Oczywiście jak mamy dostęp do fajnych rare/craft amuletów oczywiście assa nie pogniewa się jak jej taki ufundujemy.

(Kliknij aby powiększyć)
Pierścienie
Kruczy Lód
W sumie chodzi tu o cbf, a reszta to bardzo miłe dodatki.

(Kliknij aby powiększyć)
Jeśli chcesz wkładać do Ormusa Cham kosztem rbf to można założyć dwa ringi jak ten:
Krwawy Pierścień
Dużo ll i ml i nic nam więcej nie potrzeba.

(Kliknij aby powiększyć)
Switch
Wezwanie do Broni (Amn+Ral+Mal+Ist+Ohm)
Życie, mana, skill... Na drugim zestawie walczymy również Ogonem Smoka ze względu na 40ias jak i +3sk.
Cta robimy w Fazowym Ostrzu ponieważ ma -30 WSM oraz jest niezniszczalne.
Duch (Tal+Thul+Ort+Amn)
Jest 2sk ale są również resy i very big fhr więc czego chcieć więcej.
Monarcha jest podstawą tego rw.

(Kliknij aby powiększyć)
Ekwipunek
Kostka Horadrimów - na łupy.
Torch - dla assy są tanie jak barszcz.
Anni - patrzymy bardziej w kierunku resów.
Wielki Talizman - tyle talizmanów do Sztuk Walki aby osiągnąć 30lvl Pazur Smoka.
Mały Talizman - małymi talikami łatamy dziury w resach a jak jest OK to życia nigdy za mało.
Jako, że jest to assa pvm czysto do zabawy nie trzymajcie się kurczowo moich propozycji ubioru. Podstawą buildu jest light dmg ze Snu więc tylko hełm, tarcza, broń i zbroja jest obowiązkowa, resztą możemy się bawić do woli.
Najemnik jest w tym buildzie tak ważny, że zasługuje na miano połówki, bez której nasza assa nie może w pełni rozwinąć pazurków.
Wybieramy pana z normalnej gry z obroną, który będzie rozpościerać aurę Śmiałość ze względu na to, że assa nie grzeszy defem, a i blok musi mieć nieduży.
Broń
Nieskończoność (Ber+Mal+Ber+Ist)
Aura Przekonanie i wszystko jasne. Pamiętamy tylko, że -light res z infi na mercu nie działa z naszym dmg.
Rw układamy w ulubionej eth broni, jak dla mnie najlepsza jest GP.

(Kliknij aby powiększyć)
Zbroja
Okowa Grozy
Większość i tak założy forti, ja po prostu mam sentyment do zestawu z cohem.
Eth bugged zbroja winna być jedynym sweterkiem, w którym tworzymy zbroje dla merca.

(Kliknij aby powiększyć)
Hełm
Twarz Blackhorna
Tak jak przy okazji zbroi tu większość założy Andy, a ja mam słabość do tandemu coh+blackhorn więc proszę ze mną nie dyskutować tylko przelecieć się na baalika z duszami na ramieniu...
Eth upg socketujemy runą Cham.

(Kliknij aby powiększyć)
Tak wygląda mój ulubiony merc noszący infi. Nie podoba się? Droga jak najbardziej wolna.
Ubrana i pachnąca obsession Królewna prezentuje się następująco.
Śpiąca Królewna
3k śr. obrażeń z obu kopniaków
30lvl Pazurka = 6 kopnięć
3k życie
5.5k obrona
~400 mana
86fhr - > 4fps
11lvl BoS - > 7fpa
30% blok
Przekonany Merc
2k śr. obrażenia
3.5k życie
16k obrona
0 ias - > 8 fpa
0 fhr - > 15 fps
Na koniec jedno zdanie o tzw. Style.
Assa lubi dobrze wyglądać więc przebierając ją lekko można uzyskać całkiem przyjemny efekt bawiąc się w kolory, a mianowicie Black Style i Red Style.

(Kliknij aby powiększyć)

(Kliknij aby powiększyć)
Za uwagę(i)...
Dziękuję






