Barbarzyńca Cser
Ostatnia modyfikacja: 04.05.2010. Utworzono: 04.05.2010
Witam, moja skromna wizja baby cs jak i pvm, doskonała alternatywa dla pospolitego/nudnego itp hammera, grałem podobnym jakiś czas temu i radził sobie doskonale.
1. Staty
2. Skille
3. Items
4. Merc
5. Krotki zarys gry
6. Osiągi
1. Staty
str = nic
dex pod max blok z SS
vita reszta
2. Skille
bojowe
po 1 na dojście do berserka
20 - berserk (główny atak)
reszta tego drzewka nie potrzebna
mistrzostwa
miecze - 20 pkt
skóra, speed po 1
wrodzona odporność 4-5pkt
drzewko okrzyków
skowyt - 20 (synergia do berserkera poza tym używamy go w sanktuarium)
okrzyk- 20 synergia do berserka w tym bulidzie do niczego innego nie przydatny
rozkazy - 20 podstawa ^^
dowodzenie - 1pkt
3. Items
Głowa: arreat jooled 15all res, 10% mf lub 40ed 15max dmg
Amulet: mara
Broń: jedyna opcja moim zdaniem na pvm Grief pb
Rękawice: jakieś craft 10cb, dex, res, ias
Zbroja: enigma dusk
Tarcza: Storm ber'ed
Buty: WT mf i dmg
Pasek: Arach fcr, skill
Ringi: raven, drugi polecam fcr, dex, life, mana
Talizmany: 8x bo sks (z life mile widziane) anni, torch, resztę zapełniamy małymi mf lub droższa wersja 3/20/7
4. Merc
AKT 1
Łuk: RW Lód (spowalnia wrogów)
Zbroja: forti/stone/tyrael
Hełm: andy
5. Krotki zarys gry
Sanktuarium:
Wchodzimy do wp, robimy boo, szybkie tele do pieczęci i otwieramym rzucamy skowytm stworki uciekają, bijemy bosa i następną pieczęć otwieramy. Moim zdaniem barb robi cs`a szybciej niż hammer
Takim barbem łatwo i przyjemnie zrobimy taxi, jedyny minus to problem z baalem w ut, bo ma niewrażliwość na magie, a bersker to atak magiczny (immuny na magie można bić koncentracją, rzadko kiedy się trafi immune magic/psychical ^^) ale reszta prościutka.
6. Osiągi
Life: ~5k
Blok: 75%
Dr: 50%
Ias: 42% (max z bersekerem)
Fcr: 110 (próg 8fps 105fcr)
Resy z aniya na hellu all: 75
Eczek
Zgłoś błąd.
1. Staty
2. Skille
3. Items
4. Merc
5. Krotki zarys gry
6. Osiągi
1. Staty
str = nic
dex pod max blok z SS
vita reszta
2. Skille
bojowe
po 1 na dojście do berserka
20 - berserk (główny atak)
reszta tego drzewka nie potrzebna
mistrzostwa
miecze - 20 pkt
skóra, speed po 1
wrodzona odporność 4-5pkt
drzewko okrzyków
skowyt - 20 (synergia do berserkera poza tym używamy go w sanktuarium)
okrzyk- 20 synergia do berserka w tym bulidzie do niczego innego nie przydatny
rozkazy - 20 podstawa ^^
dowodzenie - 1pkt
3. Items
Głowa: arreat jooled 15all res, 10% mf lub 40ed 15max dmg
Amulet: mara
Broń: jedyna opcja moim zdaniem na pvm Grief pb
Rękawice: jakieś craft 10cb, dex, res, ias
Zbroja: enigma dusk
Tarcza: Storm ber'ed
Buty: WT mf i dmg
Pasek: Arach fcr, skill
Ringi: raven, drugi polecam fcr, dex, life, mana
Talizmany: 8x bo sks (z life mile widziane) anni, torch, resztę zapełniamy małymi mf lub droższa wersja 3/20/7
4. Merc
AKT 1
Łuk: RW Lód (spowalnia wrogów)
Zbroja: forti/stone/tyrael
Hełm: andy
5. Krotki zarys gry
Sanktuarium:
Wchodzimy do wp, robimy boo, szybkie tele do pieczęci i otwieramym rzucamy skowytm stworki uciekają, bijemy bosa i następną pieczęć otwieramy. Moim zdaniem barb robi cs`a szybciej niż hammer
Takim barbem łatwo i przyjemnie zrobimy taxi, jedyny minus to problem z baalem w ut, bo ma niewrażliwość na magie, a bersker to atak magiczny (immuny na magie można bić koncentracją, rzadko kiedy się trafi immune magic/psychical ^^) ale reszta prościutka.
6. Osiągi
Life: ~5k
Blok: 75%
Dr: 50%
Ias: 42% (max z bersekerem)
Fcr: 110 (próg 8fps 105fcr)
Resy z aniya na hellu all: 75






