Barb ww pvp free rulez / pvm
Ostatnia modyfikacja: 17.11.2007. Utworzono: 17.11.2007
Taktyka napisana na podstawie własnego doświadczenia i długoletniej gry tą postacią.
1. Słownik
2. Statystyki
3. Umiejętności
4. Ekwipunek
5. Opisy walk
6. Zakończenie
1. Słownik
http://diablo.phx.pl/czytaj/slownik-battlenet
2. Statystyki
siła: 0 ( ew. + 20 jeżeli nie mamy na sobie enigmy)
dex: pod max blok z SS i angelic combo
life : reszta
mana : nic
3. Umiejętności
Tu nic nowego się nie wymyśli: mamy do rozdania 110 pkt, na 99lvl
Umiejętności bojowe:
trąba powietrzna - 20pkt nasz główny skill
podwójne uderzenie - 1 pkt - przydatne na pvm
berserker - 1pkt - j/w
5 pkt na dojście
łącznie 27pkt
okrzyki:
20- okrzyk
20 -rozkazy
1 - dowodzenie
1 na dojście
łącznie 42 pkt
Mistrzostwa bitewne:
20pkt - we władaniu toporami
1pkt - w szybkość, wytrzymałość, resy
20pkt - w skórę żelaza, którą maksujemy po wymaksowaniu innych skilli.
łącznie - 41 pkt
41 + 42 + 27 = 110
Skille zostały rozdane
4. Ekwipunek
Wymienię tutaj wszystkie przedmioty jakie będą potrzebne.
Hełm:
Tu mamy do wyboru 3 hełmy
--- Twarz Arreatu socketowaną jwl 40% ed / 9 dex non upg
To nasz domyślny hełm
--- Korona wieków
2 socket, duży Dr, skill
socketujemy 2x ber, only
Ten hełm przyda się na duele z niektórymi postaciami
--- Twarz Wilhelma
Może się przydać na smitera, jak chcemy grać z jak największym druzgocącym uderzeniem, socketujemy ber.
Zbroja:
Tu również mamy spory wybór
--- Enigma
same plusy, str , frw, skill , tele
To nasza podstawowa zbroja
--- Forti
300% dmg przede wszystkim, trochę resów. To alternatywa, dobrze jest ją mieć na duele ze smitem. Za to zakładamy ją na pvm.
--- ETH Stalowa Skorupa, socketowana pul.
Ta zbroja ma około 2500 defa , jest bardzo rzadka, ale daje barbowi kosmicznego defa.
Zakładamy na duele z postaciami walczącymi wręcz( najczęściej na bvb), wtedy jak w enigmie ( albo forti) nie mogliśmy sobie dać z nimi rady.
STALOWA SKORUPA/Steel Carapace
Mroczna Zbroja Płytowa/Shadow Plate
Obrona: 1618-1785
Obrona Bazowa: 446-557
Wymagany Poziom: 66
Wymagana Siła: 230
Wytrzymałość: 70
Regenerowanie many 10-15%
+190-220% Zwiększona Obrona
Odporność na zimno +40-60%
+20% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
Obrażenia zmniejszone o 9-14
Przywraca 1 wytrzymałość na 20 sek.
8% szansa na rzucenie 6-poziomowego czaru Żelazna Dziewica podczas otrzymania ciosu
Patch 1.10 i późniejsze
Pas:
--- Verdungo = big life i 15% dr - podstawowy pasek
--- Wigor Boga gromów = na asski trap, javazonki i foha.
Na nonladder zamiast verdungo można założyć bugged belt, lecz teraz permed bb jest bardzo rzadki i dużo kosztuje.
Buty:
Wg mnie tu jest tylko 1 możliwość - Jeździec Rzezi
Jak ktoś się uprze, może założyć sandy, lecz polecam gore riders.
Rękawiczki:
--- Dracule, głównie na pvm, ale na duele też się przydadzą
--- Steelrends - domyślne na duele
Amu:
--- Angelic Amu wraz z algelic rings daje nam pięknego kopa do Ar
--- Oko kota
--- Kalejdoskop Mary - na pvm
Rings:
--- 2x Angelic rings - wraz z amuletem dają nam Ar
--- Krasnoludzka gwiazda
--- Kruczy lód
--- 2x wiatr zgnilca
--- Ogniskowiec
Tarcza:
-- Tarcza burzy (ss) socketowana jwl 40%ed/ 9 dex
-- Monarcha socketowana 4 topazami - 160% res na light, przydaje się na
asski trap, javazonki i foha.
Broń:
To specjalnie zostawiłem na koniec
Dodam że jest zwolennikiem Botd, niźli grief lecz jak ktoś chce w miejsce Botda może wstawić Griefa.
Potrzebne nam będą 3 bronie
- Botd ba
-Beast Ba
- Doom ba
Botd to nasza domyślna broń. Jeżeli gramy z barbem na dual weap to zakładmy beast.
Doom przydaje się głównie na amki.
Switch:
2x bo weapon +3 skill -- mogą być to zwykłe 2 włócznie +3bo, ale najlepiej cta x 3 x + hoto
W skrytce trzymamy jeszcze kończynę demona, maczuga, która posiada ładunki uroku.
Urok daje nam ogromną ilość AR
Plecak:
To nie jest barb TvT więc nie będziemy nosić 9 bo skillerów.
Zakładamy 7 talizmanów z ar life/str ( str jest przydatne jak zmieniamy często itemy)
- 2x skiller 1 bo 12 fhr
10x Sc ar life/str
Torch 20 xx
anni 20 xx x
Wiem że podany przeze mnie ekwipunek, może większosć z was zdziwić, lecz ja gram od dawna na tych itemach i idzie mi dobrze. Jeszcze raz dodam że to nie jest pcl!
5. Opisy walk
--- Ama bow Zakładamy: Eni , SS + Doom ba , oko kota
Zwykle taka amka stoji daleko od miasta i strzela do przeciwników. Trzeba jak najszybciej do niej podbiec lub teleportować. Amka zwykle gra tak że oddaje parę strzał, ucieka, strzela. Trzeba się tak zbliżyć, aby zadziałał na nią święty chłód z dooma. Wtedy amka traci szybkość i staje się bezbronna. 2-3 ww i po niej.
--- Javazonka Zakładamy monarchę 160 res, eni , doom ba , angelic combo, Tg, jak nadal nie możemy dać rady to ognikowca.
Podbiegamy i jeździmy po niej WW, doom skutecznie ją spowalnia, a tarcza chroni przed błyskawicami. Parę ww i jeżeli nie uniknie, to wygrywamy.
--- Barb ww Zakładamy SS + botd, eni , angelic combo
Ważna porada, nie możemy biegać, musimy chodzić żeby nam nie spadł def i blok.
Robimy ww na przeciwnika tak jak on na nas, wygrywa lepszy. Jeśli nie możemy sobie dać rady to zakładamy naszą zbroję 2500 defa, wtedy będzie nam zadawał duuużo mniejszy dmg.
--- Czarodziejka FB Zakładamy Krasnoludzką gwiazdę + oko kota. Beast + botd, eni , dracule
Musimy mieć duży frw by ją dogonić, jeżelo to nie skutkuje, to poczekajmy aż sama zacznie atakować, jak się zbliży, szybki ww na nią. Gramy tak dopóki nie zginie.
--- Blizz Zakładamy kruczy lód zamiast krasnoludzkiej gwiazdy, reszta tak samo jak u czarki na fb.
Generalnie gra z sorcą blizz, jest taka sama jak z fb, nie atakujmy aż sama zrobi tele i się zbliży.
--- Na sorkę light zakładamy tg + ognikowiec, beast + botd + dracule.
Gra się identycznie jak z fb.
--- Ele druid: Zakładamy Coa berber, angelic amu + ring + kruczy lód. Beast + Botd
Musimy go od razu zaatakować, idziemy po łuku, tak by ominąć częściowo tornada i robimy ww, przez niego. Musimy szybko atakować, ponieważ otaczają go zwierzęta. Zabicie go jest dużo łatwiejsze jak na początku zabijemy jego dębowego mędrca.
--- Z druidem wilkołakiem nigdy nie grałem na duelach albo już nie pamiętam
--- Hammer Zakładamy beast + botd, angelic combo
Ciężki przeciwnik, bo 2-3 młotki i praktycznie nie mamy już life. Stoimy w miejscui czekamy aż zrobi na nas tele. Jak się teleportuje musimy NATYCHMIAST zrobić ww w przeciwną stronę. Wtedy jego młotek nie zdąży nas trafić a nasze ww zabiera life hammerowi.
--- Smiter Najczęściej smit stoi w miejscu i macha tarczą. Zakładamy Twarz Wilhelma, botd , doom , angelic combo i jedziemy. Musimy atakować na skos wtedy łatwiej go trafić.
--- Foh, Zakładamy light shield + botd + tg
Foh jest bardzo mocnym przeciwnikiem. Przez to że obniża resy, mimo naszej tarczy mamy resy ok. 90, co oznacza że jesteśmy na jakieś 4-5 hitów. Foh ucieka przed nami szarżą zatrzymuje się i strzela. Najlepiej jest się do niego teleportować i zrobić ww. Jeśli nie używa szarży, to wystarczy do niego podbiec bo jesteśmy szybsi. 2-3 ww i po nim.
--- Assa trap. Zakładamy whisp + oko kota , light shield , tg. Botd
Dobra asska rozstawia pułapki i robi tele ma krótki obszarze, trzeba jak najszybciej do niej dobiec (polecam name lock, wiem że to lamerskie ale to free rulez ) i zaatakować, asska ma słabego defa więc 1-2 ww i po niej.
--- WW assa Zakładamy Botd + SS, wiatr zgnilca + angelic ring + angelic amu
Jeżeli assa używa pułapek to dla bezpieczeństwa zakładamy Tg
Duel z taką asską jest podobny do walki z barbem ww. Atakujemy asskę ww, tak jak ona nas, tu nie ma żadnej innowacji. Jeżeli używa trapek, to lepiej ją odciąnąć od nich, chyba że jesteście pewni że wygracie. Dzięki wiatrowi zgnilca mamy dużego resa na trutki, więc asska zadaje nam mniejszy dmg. Jeśli jednak ma mocną truciznę, polecam założyć 2x wiatr zgnilca + oko kota.
--- Necro bone - To trudny przeciwnik. Bierzemy oko kota, beast + botd , Coa
Musimy go od razu zaatakować, najlepiej szybki tele w jego stronę i ww, gramy tak szybko i przy odrobinie szczęścia barb wygrywa.
--- Poison Nec - Tu jest dużo prosciej Zakładamy oko kota + 2x wiatr zgnilca bo daje bardzo duży res na trutki. Tu wystarczy jak najszybciej dopaść necra, najlepiej tele za nim rzuci klątwe. Szybkie ww i powinien paść.
PVM
equip:
Twarz arreatu
Forti
Botd ba
beast ba
tg
gore riders
dracule
kruczy lód
wiatr zgnilca
mara
Atakujemy potwory ww, jak nam się skończy mana lub jak gramy na uberach lub bossie używamy podwójnego uderzenia. Na fizycznych i żelazną dziewicę, gramy używając berserkera.
Merc jest nam nie potrzebny
6. Zakończenie
Mam nadzieję ze wam się spodoba moja strategia, wiem że jest tu parę dziwnych rozwiązań, lecz mam nadzieję że mi postawicie niezłe oceny, Pozdrawiam
Chodo
Zgłoś błąd.
1. Słownik
2. Statystyki
3. Umiejętności
4. Ekwipunek
5. Opisy walk
6. Zakończenie
1. Słownik
http://diablo.phx.pl/czytaj/slownik-battlenet
2. Statystyki
siła: 0 ( ew. + 20 jeżeli nie mamy na sobie enigmy)
dex: pod max blok z SS i angelic combo
life : reszta
mana : nic
3. Umiejętności
Tu nic nowego się nie wymyśli: mamy do rozdania 110 pkt, na 99lvl
Umiejętności bojowe:
trąba powietrzna - 20pkt nasz główny skill
podwójne uderzenie - 1 pkt - przydatne na pvm
berserker - 1pkt - j/w
5 pkt na dojście
łącznie 27pkt
okrzyki:
20- okrzyk
20 -rozkazy
1 - dowodzenie
1 na dojście
łącznie 42 pkt
Mistrzostwa bitewne:
20pkt - we władaniu toporami
1pkt - w szybkość, wytrzymałość, resy
20pkt - w skórę żelaza, którą maksujemy po wymaksowaniu innych skilli.
łącznie - 41 pkt
41 + 42 + 27 = 110
Skille zostały rozdane
4. Ekwipunek
Wymienię tutaj wszystkie przedmioty jakie będą potrzebne.
Hełm:
Tu mamy do wyboru 3 hełmy
--- Twarz Arreatu socketowaną jwl 40% ed / 9 dex non upg
To nasz domyślny hełm
--- Korona wieków
2 socket, duży Dr, skill
socketujemy 2x ber, only
Ten hełm przyda się na duele z niektórymi postaciami
--- Twarz Wilhelma
Może się przydać na smitera, jak chcemy grać z jak największym druzgocącym uderzeniem, socketujemy ber.
Zbroja:
Tu również mamy spory wybór
--- Enigma
same plusy, str , frw, skill , tele
To nasza podstawowa zbroja
--- Forti
300% dmg przede wszystkim, trochę resów. To alternatywa, dobrze jest ją mieć na duele ze smitem. Za to zakładamy ją na pvm.
--- ETH Stalowa Skorupa, socketowana pul.
Ta zbroja ma około 2500 defa , jest bardzo rzadka, ale daje barbowi kosmicznego defa.
Zakładamy na duele z postaciami walczącymi wręcz( najczęściej na bvb), wtedy jak w enigmie ( albo forti) nie mogliśmy sobie dać z nimi rady.
STALOWA SKORUPA/Steel Carapace
Mroczna Zbroja Płytowa/Shadow Plate
Obrona: 1618-1785
Obrona Bazowa: 446-557
Wymagany Poziom: 66
Wymagana Siła: 230
Wytrzymałość: 70
Regenerowanie many 10-15%
+190-220% Zwiększona Obrona
Odporność na zimno +40-60%
+20% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
Obrażenia zmniejszone o 9-14
Przywraca 1 wytrzymałość na 20 sek.
8% szansa na rzucenie 6-poziomowego czaru Żelazna Dziewica podczas otrzymania ciosu
Patch 1.10 i późniejsze
Pas:
--- Verdungo = big life i 15% dr - podstawowy pasek
--- Wigor Boga gromów = na asski trap, javazonki i foha.
Na nonladder zamiast verdungo można założyć bugged belt, lecz teraz permed bb jest bardzo rzadki i dużo kosztuje.
Buty:
Wg mnie tu jest tylko 1 możliwość - Jeździec Rzezi
Jak ktoś się uprze, może założyć sandy, lecz polecam gore riders.
Rękawiczki:
--- Dracule, głównie na pvm, ale na duele też się przydadzą
--- Steelrends - domyślne na duele
Amu:
--- Angelic Amu wraz z algelic rings daje nam pięknego kopa do Ar
--- Oko kota
--- Kalejdoskop Mary - na pvm
Rings:
--- 2x Angelic rings - wraz z amuletem dają nam Ar
--- Krasnoludzka gwiazda
--- Kruczy lód
--- 2x wiatr zgnilca
--- Ogniskowiec
Tarcza:
-- Tarcza burzy (ss) socketowana jwl 40%ed/ 9 dex
-- Monarcha socketowana 4 topazami - 160% res na light, przydaje się na
asski trap, javazonki i foha.
Broń:
To specjalnie zostawiłem na koniec
Dodam że jest zwolennikiem Botd, niźli grief lecz jak ktoś chce w miejsce Botda może wstawić Griefa.
Potrzebne nam będą 3 bronie
- Botd ba
-Beast Ba
- Doom ba
Botd to nasza domyślna broń. Jeżeli gramy z barbem na dual weap to zakładmy beast.
Doom przydaje się głównie na amki.
Switch:
2x bo weapon +3 skill -- mogą być to zwykłe 2 włócznie +3bo, ale najlepiej cta x 3 x + hoto
W skrytce trzymamy jeszcze kończynę demona, maczuga, która posiada ładunki uroku.
Urok daje nam ogromną ilość AR
Plecak:
To nie jest barb TvT więc nie będziemy nosić 9 bo skillerów.
Zakładamy 7 talizmanów z ar life/str ( str jest przydatne jak zmieniamy często itemy)
- 2x skiller 1 bo 12 fhr
10x Sc ar life/str
Torch 20 xx
anni 20 xx x
Wiem że podany przeze mnie ekwipunek, może większosć z was zdziwić, lecz ja gram od dawna na tych itemach i idzie mi dobrze. Jeszcze raz dodam że to nie jest pcl!
5. Opisy walk
--- Ama bow Zakładamy: Eni , SS + Doom ba , oko kota
Zwykle taka amka stoji daleko od miasta i strzela do przeciwników. Trzeba jak najszybciej do niej podbiec lub teleportować. Amka zwykle gra tak że oddaje parę strzał, ucieka, strzela. Trzeba się tak zbliżyć, aby zadziałał na nią święty chłód z dooma. Wtedy amka traci szybkość i staje się bezbronna. 2-3 ww i po niej.
--- Javazonka Zakładamy monarchę 160 res, eni , doom ba , angelic combo, Tg, jak nadal nie możemy dać rady to ognikowca.
Podbiegamy i jeździmy po niej WW, doom skutecznie ją spowalnia, a tarcza chroni przed błyskawicami. Parę ww i jeżeli nie uniknie, to wygrywamy.
--- Barb ww Zakładamy SS + botd, eni , angelic combo
Ważna porada, nie możemy biegać, musimy chodzić żeby nam nie spadł def i blok.
Robimy ww na przeciwnika tak jak on na nas, wygrywa lepszy. Jeśli nie możemy sobie dać rady to zakładamy naszą zbroję 2500 defa, wtedy będzie nam zadawał duuużo mniejszy dmg.
--- Czarodziejka FB Zakładamy Krasnoludzką gwiazdę + oko kota. Beast + botd, eni , dracule
Musimy mieć duży frw by ją dogonić, jeżelo to nie skutkuje, to poczekajmy aż sama zacznie atakować, jak się zbliży, szybki ww na nią. Gramy tak dopóki nie zginie.
--- Blizz Zakładamy kruczy lód zamiast krasnoludzkiej gwiazdy, reszta tak samo jak u czarki na fb.
Generalnie gra z sorcą blizz, jest taka sama jak z fb, nie atakujmy aż sama zrobi tele i się zbliży.
--- Na sorkę light zakładamy tg + ognikowiec, beast + botd + dracule.
Gra się identycznie jak z fb.
--- Ele druid: Zakładamy Coa berber, angelic amu + ring + kruczy lód. Beast + Botd
Musimy go od razu zaatakować, idziemy po łuku, tak by ominąć częściowo tornada i robimy ww, przez niego. Musimy szybko atakować, ponieważ otaczają go zwierzęta. Zabicie go jest dużo łatwiejsze jak na początku zabijemy jego dębowego mędrca.
--- Z druidem wilkołakiem nigdy nie grałem na duelach albo już nie pamiętam
--- Hammer Zakładamy beast + botd, angelic combo
Ciężki przeciwnik, bo 2-3 młotki i praktycznie nie mamy już life. Stoimy w miejscui czekamy aż zrobi na nas tele. Jak się teleportuje musimy NATYCHMIAST zrobić ww w przeciwną stronę. Wtedy jego młotek nie zdąży nas trafić a nasze ww zabiera life hammerowi.
--- Smiter Najczęściej smit stoi w miejscu i macha tarczą. Zakładamy Twarz Wilhelma, botd , doom , angelic combo i jedziemy. Musimy atakować na skos wtedy łatwiej go trafić.
--- Foh, Zakładamy light shield + botd + tg
Foh jest bardzo mocnym przeciwnikiem. Przez to że obniża resy, mimo naszej tarczy mamy resy ok. 90, co oznacza że jesteśmy na jakieś 4-5 hitów. Foh ucieka przed nami szarżą zatrzymuje się i strzela. Najlepiej jest się do niego teleportować i zrobić ww. Jeśli nie używa szarży, to wystarczy do niego podbiec bo jesteśmy szybsi. 2-3 ww i po nim.
--- Assa trap. Zakładamy whisp + oko kota , light shield , tg. Botd
Dobra asska rozstawia pułapki i robi tele ma krótki obszarze, trzeba jak najszybciej do niej dobiec (polecam name lock, wiem że to lamerskie ale to free rulez ) i zaatakować, asska ma słabego defa więc 1-2 ww i po niej.
--- WW assa Zakładamy Botd + SS, wiatr zgnilca + angelic ring + angelic amu
Jeżeli assa używa pułapek to dla bezpieczeństwa zakładamy Tg
Duel z taką asską jest podobny do walki z barbem ww. Atakujemy asskę ww, tak jak ona nas, tu nie ma żadnej innowacji. Jeżeli używa trapek, to lepiej ją odciąnąć od nich, chyba że jesteście pewni że wygracie. Dzięki wiatrowi zgnilca mamy dużego resa na trutki, więc asska zadaje nam mniejszy dmg. Jeśli jednak ma mocną truciznę, polecam założyć 2x wiatr zgnilca + oko kota.
--- Necro bone - To trudny przeciwnik. Bierzemy oko kota, beast + botd , Coa
Musimy go od razu zaatakować, najlepiej szybki tele w jego stronę i ww, gramy tak szybko i przy odrobinie szczęścia barb wygrywa.
--- Poison Nec - Tu jest dużo prosciej Zakładamy oko kota + 2x wiatr zgnilca bo daje bardzo duży res na trutki. Tu wystarczy jak najszybciej dopaść necra, najlepiej tele za nim rzuci klątwe. Szybkie ww i powinien paść.
PVM
equip:
Twarz arreatu
Forti
Botd ba
beast ba
tg
gore riders
dracule
kruczy lód
wiatr zgnilca
mara
Atakujemy potwory ww, jak nam się skończy mana lub jak gramy na uberach lub bossie używamy podwójnego uderzenia. Na fizycznych i żelazną dziewicę, gramy używając berserkera.
Merc jest nam nie potrzebny
6. Zakończenie
Mam nadzieję ze wam się spodoba moja strategia, wiem że jest tu parę dziwnych rozwiązań, lecz mam nadzieję że mi postawicie niezłe oceny, Pozdrawiam






