diablo 3

Barb WW Euro-PvP

Ostatnia modyfikacja: 14.05.2012. Utworzono: 14.05.2012

Barb WW [PvP] [Euro-PvP] by Exis


Witam. I Od razu zaznaczam że jest to strategia przeznaczona najbardziej dla prywatnych serwerów, i z takich też pochodzą moje odczucia, i również dlatego że jest pisania do zasad obowiazujących na nich... Euro-PvP.
Mam zamiar przedstawić moje spostrzeżenia uwagi, i inne rzeczy, nazwijcie to jak chcecie dot. Barbarzyńcy uzywajacego zdolność Traba powietrzna jako główny skill.



1. Spis Treści

1. Spis Treści
2. Atrybuty
3. Zdolnosci
4. Ekwipunek
5. PvP
6. TvT
7. Zasady E-PvP - Link
8. Zakończenie

2. Atrybuty

a. Str - w zależności jaki sprzęt posiadamy.. jeśli mamy eni, i botda, to nieduzo nam trzeba sily do szczescia, jeśli nie, musimy trochę wpakować, żeby wyjśc na to samo..
b. Dex - pod blok z ssem, mając założone angelic combo, wyjdzie ~1xx
c. Vita - wszystko co zostanie po rozdaniu 2powyższych
d. Ene - nic, zupełnie wystarczą standardowe staty +z itemów


3. Umiejętności

Tutaj standardowo build pod ww, czyli

a. Zdolności:
Trąba - max, nasza broń
I reszta po 1punkcie na dojście,
kolumny z szałem i rzutami nie rowijamy

b. Zdolności bojowe:
mistrzostwo toporów/mieczy - max, w zależności w czym mamy/chcemy mieć broń, notka o tym jest w punkcie ekwipunek, w dziale bronie
w inne mistrzostwa nie dajemy ani 1 punktu
reszta skilli po 1punkcie, ew. warto dać więcej w zwiększenie szybkości kilka punktów/skórę z żelaza jak zostanie

c. Okrzyki:
Okrzyk, Rozkazy(popularne boo) - max, nasze 2główne okrzyki, przez które barb staje się bardziej użyteczny
Dowodzenie - 1, aby mieć 3cie główne boo zwiększające nam lvl skilli, reszta dojdzie z itemów
W inne okrzyki nie ma sensu dawać


4. Zbrojownia

Nie ma podziału na bogatych i biednych jest to prezentacja przedmiotów, mających znaczenie w tym buildzie, niektóre przedmioty są zamienne, niektóe są traktowane jako absorby/supporty, w duzej mierze zależnie z kim gramy(czyt. punkt PvP)

#ZBROJE#

Enigma (JAH + ITH + BER)
+nice frw
+2skille
+pro str

Nasza docelowa zbroja, do której będziemy dążyć, ma (prawie) wszystko co nam potrzeba
Najlepiej robić w zbroi o małych wymaganiach, z sensownym defem, np. takie mp jak ktoś ma to i xx%ed
--------------

Stone/Kamień (SHAEL + UM + PUL + LUM)
+str
+gozu fhr
+life
+duży def

Dobra pozycja dla naszego barba a przy tym i tania. Tracimy tylko dużo frw, względem eni, które będziemy mujsili nadrobić czymś innym…
Najlepiej robić w zbroi o małych wymaganiach, z sensownym defem, np. takie ap jak ktoś ma to i xx%ed
-----------

Av2/Odwaga Arkaine
+2skill
+duzo life
+fhr
+duży def
+ wolny socket

Również ciekawa zbroja, przy czym ma poważne minusy, jakimi są ciężkość zbroi, przez co obniża nam frw, i duża (165) ilość siły którą musimy wpakować żeby unieść zbroję
----------


#HEŁMY#

Twarz Arreatu
+skille
+ar
+life
+str
+fhr
+dex
+all res
+socket

Praktycznie wszystko czego potrzeba barbowi jest zawarte w tym hełmie…. No może oprócz frw. Do tego dochodzi wolny socket w który możemy włożyć wiele przydatnych rzeczy:
Ko dla bloku, thul dla cold resa, ort dla light resa, jwl xx%ed(dmg, nie def) dla zwiększenia zadawanych obrażeń; warto zaopatrzyć się w kilka wersji, inaczej socketowanych
-----------


ew. można by rozważyć jeszcze jakąś rare koronetkę,
która miała by takie/podobne mody co arreat, +frw, które bądź co bądź często występuje w takich itemach " title=":>" border="0" align="top"/>
----------

#BRONIE#
Ogólna notka: rw robić w toporach lub mieczach (wersje eteryczne) topory względem mieczy mają nizsze wymagania i nieco mniejszy dmg, ja osobiscie grałem zawsze na mieczach, ponadto ciężko zrobic np. death w ba, bo mało kiedy leci z tyloma soxami.
Tam gdzie możemy najlepiej zdobyć wersje eteryczne broni.

BotD/Breath Of The Dying/Ostatni Oddech (VEX + HEL + EL + ELD + ZOD + ETH)
+pro dmg
+30all staty
+ias, aczkolwiek I tak nie jest zbytnio potrzebny
+niezniszczalny
+ zmniejszenie wymagań

Bardzo duży dmg z niej uzyskamy i bonus do statów, ale praktycznie tylko to (w porównaniu np. z deathem)
-----------

Death/Śmierć (HEL + EL + VEX + ORT + GUL)
+niezniszczalny
+duże ed
+duża premia ar
+ds.
+cb
+ zmniejszenie wymagań

Dmg troche mniejszy od botda, ale zyskujemy ar, ds, i cb, które pomagają nam w życiu,
--------------

Oath/Przysiega (SHAEL + PUL + MAL + LUM)
+niezniszczalny
+ias
+ed

Od biedy przejdzie… ale nie jest to jakaś super broń,
-------------

Malice/Złośliwość (ITH + EL + ETH)
+100%ow

Tylko ow, ale nic więcej od tej broni nie wymagamy, bo służyć ma jako suport vs sorcki, nece i tvt. Minusem jest wyssanie zycia -5, ale odczuwalne to jest praktycznie tylko przy staniu w mieście z właczonym malice.
-------------

Eth Zoded Death Cleaver/Tasak Śmierci
+ed
+ -33% def wroga
+ds
+ias

"Chyba lepszej broni na bvb nie ma" by PiPer
-------------

Wizzardspike/Kolec czarodzieja
+pro mana
+pro resy
+pro fcr

Idealna bron do support tam gdzie brakuje nam resów, możemy dać np. na switch, i po problemie,
-------------

#PASY#

Sznur Verdungo
+fhr
+life
+dr

Bardzo przydatne mody dla nas, główny pas
----------

Thundergod Vigor/Wigor Boga Gromów
+life
+str
+10max res light
+abs light

Również fajny pasek, ale uzywać go będziemy raczej tylko vs określone chary light, ze względu na max res.
--------

#BUTY#

Gore Rider/Jeżdziec Rzezi
+frw
+ds.
+cb
+ow

Najlepsza opcja dla meele postaci, w tym i dla nas " title=":>" border="0" align="top"/>
----------

Hotspur/Żwawe Ostrogi
+15max fire res
+45fire res

Przydatne vs postacie fire, szkoda jedynie że nie mają frw..
---------

Infernostride/Piekielny Wędrowiec
+10max fire res
+frw

Przydatne vs fire sorcki, gdy używamy opcji 85%max +1abs(w połączeniem z dwarfem)
---------

#RĘKAWICE#

Steelrend/Stalorwij
+xx%ed
+def
+str, aczkolwiek na tyle siły co wymagają to jujz nam nie bardzo potrzebne…

Dodają nam sporo do dmgu, a to już dużo jak na rekawice.
---------

Immortal King's Forge/Kowadło Nieśmiertelnego Króla
+str
+dex
+nienajgorszy def

Tańsza wersja stalorwijów… miły jest tu bonus do dexa, który rzydaje się np. przy bloku
---------

Dracul’s Grasp/Chwyt Drakuli
+str
+ow
+lt

Trochę lamerskie bo dają klątwę " title=":>" border="0" align="top"/> a tak poza tym ow przydatne str, ale imo gorsze od poprzedników
--------

#TARCZE#

Storm Shield/Tarcza Burzy
+fbr
+ic2b
+str
+pro dr
+resy

Popularny ss… I nie ma tu praktycznie innego wyboru, który byłby najlepszy dla barba, tarcza, która łączy wszystkie potrzebne nam mody w jedno, a przy tym jest bardzo tania.
----------

#AMULETY#

Higlord’s Wrath/Gniew Lorda
+skill
+res light
+ds
+ias, aczkolwiek przydatny tylko do koncentracji...

Generalnie to nasz główny amu, i używamy go wtedy, gdy nie przeciwnik nie wymaga od nas bloku/frw/dodatkowego ar
Notka: Opłaca się również zakupić (jeżeli mamy 100punktów laddera - Only for DoT) hl'a w wersji 1.08 - gdzie zamiast mało użytecznego iasu dostajemy 30%frw - bardzo przydatne.
---------

Cat’s Eye/Oko kota
+30frw
+25dex
+ias, aczkolwiek nie użyteczny j/w

Konieczny vs soski, druidy, itp. Ze względu na swoje 30frw
----------

Angelic Wings/Skrzydła Anioła
+20%dmg2mana
+75do life, przy dwoch przedmiotach z setu

Używamy tylko w polaczeniu z ringiem/ami z tego samego zestawu (odzienie anioła), aby uzyskać potrzebny nam ar vs meele posty, a przy tym i 75life, 10dex.
-----------


#PIERŚCIENIE#

Angelic Halo/Aureola Anioła
+20 life
+ dujży ar, przy dwóch przedmiotach z setu

Używamy tylko w polaczeniu z amu z tego samego zestawu (odzienie anioła), aby uzyskać potrzebny nam ar vs meele posty, a przy tym i 75life, 10dex.
------------

Dwarf Star/Krasnoludzka Gwiazda
+40life
+15% abs fire

Uzyteczny vs fire soski, gdy chcemy zahaczyć o wariant 85%max +abs lub 75%+2absy
------------

Raven Frost/Kruczy Lód
+20% abs cold
+dex
+mana
+cbf
+ar

Użyteczny przede wszytkim przy sosach cold, i amach bow.
----------

Wisp Projector/Ognikowiec
+xx%abs light

Użyteczny vs postaciom light dla absa, jednakże w większości przypadkach będziemy używać tgv
--------

Bul-Kathos' Wedding Band/Obrączka Bul-Kathosa
+skill
+life

Life(co prawda nie mnożone przez boo, ale zawsze jakieś) I dodatkowo +1all skill, co zwiększa nasz dmg, resy I boo, imo główny ring, używamy go/ich gdy nie potrzebujemy zamienników ze względu na okoliczności..
---------

#SWITCH#

Najtańszą i i imo najlepszą opcją jest 2x magic weapons z modem 3do okrzyków, zyskujemy to o co chodzi - zwiększenie lvlu boo.

Aczkolwiek bogatsi mogą zainwestować i bawić się w cta+hoto bo w takiej kombinacji wychodzi najwyższy lvl, ale też tylko 1 wyższy niż 2x magic weps..
----------

#PLECAK#

-Są 2 możliwości zapełnienia miejsca w ekwipunku:
1. Z pewnością nie dla ubogich, same Sc z life/ar/dmg i tym podobne
2. GC Boo/Combat Mastery/Combat Skills/ +life, resztę meijsca wypełniamy sc w zależności czego potrzebujemy: frw/light/cold res/ar/max dmg/life
-Osobiście na DoT Realmie miałem tą drugą wersję i nie narzekałem, a ubić coś tam się dało
-Dodatkowo powinien być anni dla podbicia statów, zasady zabraniają noszenie torcha.
-Należy również pamiętać żeby nie sugerować się statami z anniego do str, ponieważ wg zasad nie możemy mieć str buga.


5. PvP
Komentarz ogólny: U - Ubiór; T- Trudnosć; P - postępowanie; tam, gdzie napisane +przy broni tzn. że dokładamy to jako drugą broń, ds - zabójcze uderzenie, cb - druzgocące uderzenie, ow - otwarcie rany

I, Sorceress:
Komentarz ogólny: przede wszystkim musimy zadbać o frw, w niektórych momentach tylko będziemy uzywać tele (orbka), zadbamy również o ow, które skutecznie zmniejsza szansę wroga.

a. FBerka
Ubiór: hotspury, oko kota, +malice
Trudność: Łatwy
Postępowanie:
-Gdy gra ofensywnie, czekamy aż zacznie nas tankować, szybko lecimy na nią w celu egzekucji, kiedy widzimy że stoi nie otrząśnięta po ataku, dajemy ww jeszcze raz, i prawdopodobnie mamy sprawę załatwioną.
-Gdy gra defensywnie (spam, ucieczka, spam, ucieczka spam, ucieczka, ….) ofc omijamy fireballe i firebolty, staramy się również chodzić tak, żeby trafić na moment w którym sosa będzie teleportować się koło nas - idealny moment na atak, i tak w kółko.

b. Lightka
Ubiór: tgv, oko kota, +malice, opcjonalnie arreat ort’d
Trudnosć: Średni
Postępowanie:
-Gdy gra ofensywnie, możemy zaryzykować i pchnąć się pod błyskawicę, atakując jednocześnie samą Sorokę, bo wiadomo że puszczając Ligota musi stać, a to zawsze trochę trwa. Jeżeli nie zdążymy zginąć, a wejdzie nam np. jakieś ds, cb, lub inne, to nasz przeciwnik nie żyje : - )
-Gdy gra defensywnie, postępujemy tak jak u fberki def, czyli czekamy na odpowiedni moment zaatakowania, omijając przy tym błyskawice…

c. Orbka
U: oko kota, cold res tale, arreat thul, +malice/wizz, arreat thul’d raven
T: Trudny
P: Zdecydowanie najtrudniejsza do pokonania, sorc dla barba, trudno omijać jej pociski, ma lepsze es i szybsza mana Regen niż inne sosy… tutaj polecam sposób z tele, gdy sosa zbliża się do nas i rzuca swoje orby, wtedy my szybkie Tele za plecy i ciach ciach ww, jeżeli dobrze pójdzie to mamy szansę wygrać.

d. Blizzka
U: arreat thuled, cold res tale, oko kota, +malice, 2raveny
T: Dosyć Łatwy
P: Dosyć łatwa do pokonania, należy tylko wystrzegać się blizza, które puszcza, gorzej jeżeli pusci prosto na nas i polegniemy(generalnie 2-3blizzy i jest po naszym barbie) ale sorcka też nie jest super wytrzymała, a z moich obserwacji wynika, że łatwo ją zajść, często puszcza swoje zamiecie w tych samych lub podobnych, powtarzających się miejscach, a w walce wręcz zrobi nam tyle co nic.. Tutaj szczególnie ważne jest to, że musimy cały czas być w ruchu, żeby czasem nie utrafić na blizza „prosto w twarz”… Raczej nie ma tankowania vs blizzka.

II. Amazon
Komentarz ogólny: musimy zadbać o blok, i frw

a. Bowka
U: raven, angelic combo, ss, blok
T: Łatwy
P: Generalnie łatwy duel - mamy blok, więc większość ataków bowki nie sprawia nam problem, dodatkowo, jej strzały odnawiają nam manę poprzez zastosowanie ac, mamy ravena więc nie zamrozi nas swoimi strzałami. Musimy tylko pamiętać, żeby atakować tylko wtedy gdy Ama trzyma łuk - nie ma wtedy bloku, bo zazwyczaj na switchu bowki mają tytki+ss, a przy dexie im potrzebnym, blok dla nich jest można powiedzieć „za free” . Staramy się również mieć też dużo frw(np. zmienić buty, dopchać sc z frw)

b. Java
U: tgv, Angelic combo, ss, blok
T: Średni
P: Tutaj wystrzegać musimy się elektrycznego ciosu - jeden/dwa takie hity i praktycznie po każdej postaci… Ale furia zbyt dużo nam nie zrobi. Musimy zaatakować pierwsi, tak, żeby nie zdążyła zrobić swojego elektryka na nas. Nie możemy pozwolić również żeby ona nas goniła, to będzie prowadzić do naszej śmierci - elektrycznego ciosu…

III. Assasin
Komentarz ogólny: musimy zadbać o frw, fhr, i resy

a. Trapka
U: tgv, arreat orted, gniew lorda/oko kota, +druga broń(np. death/oath)
T: Łatwy
P: Prosty do zbicia przeciwnik. Trapy dużo nam nie robią, dodatkowo to jej jedyny atak jaki może nam zaoferować. Przeczekajmy aż skończy się jej mana, uprzednio omijając trapy, i wtedy robimy tzw. „wjazd”, czyli ww po kilka razy, w jednym miejscu, gdy zrobimy to odpowiednio szybko, powinno się udać i utrzymać assę w jednym miejscu - miejscu śmierci.

b. Hybrid(trap/ww)
U: tgv, ss, arreat orted/ko, ss, blok
T: Łatwy
P: Najprawdopodobniej assa nie będzie nam przeszkadzać swoimi meele atakami, bo nie miała by w tym zbytnio szans, więc będzie grała tak jak trapa - postępujemy dokładnie tak samo jak przy niej. Jeżeli jednak będzie nam zawracała 4litery swoimi ww, wtedy i my zaatakujemy, i tak mamy przewagę, bo jej trapy dużo nam nie robią, ma mniejszy dmg od nas, i mniejszą szansę na blok, oraz mniej życia - mamy większe szanse na wygraną.

c. WW Ass
U: ss, blok, angelic combo, opcjonalnie death
T: Raczej Łatwy
P: Tutaj jest walka meele vs meele, ale i tak mamy większe szanse na wygraną, poprzez większy blok i większą ilość życia. Jako że mamy do dyspozycji tylko j1broń, polecałbym tutaj użyć deatha, ze względu na dodatkowe mody . Staramy się również atakować pierwsi, tak żeby assa nas nie zaskoczyła „od tyłu”

IV. Necromancer
Komentarz ogólny: frw, dps, i tyle, więcej nam nie potrzeba

a. Bone
U: +death/oath, można też dać malice hl, lub jakiś amu dodający nam do dmg, to samo ringi, tutaj liczy się jedynie dmg
T: Trudny/Łatwy
P: Tutaj zagadka… bardzo dużo zalezy od tego czy nec ma blok czy nie, i jak umie je wykorzystywać..
-Gdy ma blok sprawa jest bardzo trudna, ponieważ naspami nas duchami, które praktycznie zabiją nas gdy będziemy go atakowali, niestety z mizernym skutkiem, chyba że nasz atak zabije jego zbroję z kości, necowi nie właczy się blok, i jeszcze ww zabierze mu całe Zycie… Przy necu praktycznie mamy tylko 1ruch - chyba że nec nie wypuści na tyle dużo duchów żeby nas zabiły… co jest mało realne.
-Gdy nie ma bloku postępujemy dokładnie tak samo, tylko że mamy prawie zapewnione że 1-2hitami zjedziemy.

V. Barbarian
Komentarz ogólny, frw mniej ważne, zawsze chodzimy by mieć blok

a. WW Barb
U: ss, blok, angelic combo
T: Nie określono/Fart
P: Nie ma co zbytnio opisywać… tutaj w bardzo dużej mierze liczy się fart, sprzęt, wspólczynniki cb/ds/ow/dmg/ar/def/bloku/boo./tali… unikamy ww przeciwnika i jak najczęściej próbujemy atakować go.. raz na jakiś czas gdy kończy nam się mana trzeba użyć koncentracji

VI. Druid
Komentarz ogólny: bardzo potrzebne jest nam frw,

a. Ele(wind, fire nie opisuje bo nie spotyka się takich)
U: raven, +death, opcjonalnie angelic combo
T: Łatwy
P: Raczej prosty przeciwnik, tankujemy go, staramy się nie dopuścić żeby zaspamował nas tornadami, warto też zniszczyć najpierw oaka, przez co druid będzie miał mniej życia - szybciej go pokonamy.

b. Meele (wilk, furia)
U: angelic, ss, blok,
T: Średni
P: Nie możemy okrzyków vs niego, więc mamy dość mało życia i obrony, czyli musimy działać dość szybko, żeby nie zdążył nas zaatakować, bo podobnie tak jak inni vs my - kilka jego trafnych hitów i jesteśmy ubici. Nie byłbym tutaj za bardzo za bieganiem i uciekaniem, biorąc pod uwagę to że zazwyczaj ma on większy zasięg broni niż my.

VII. Paladin
Komentarz ogólny: vs pale dość mało grałem więc prawdopodobnie będzie tu njawjięcej kontrowersji..

a. FoH
U: tgv, light res tale, arreat orted, hl, ss blok, warto też ubrać angelic combo
T: Średni
P: Nie możemy za ardzo biegać przy nim w małej odległości, bo da nam conva, kilka ochów i po nas z kolei jak się do niego zbliżymy to zapewne uruchomi nam hfa - i znów mamy ciężko,… ale da się wygrać - proponuję szturm na początku, na switchu można zamienić boo weapons na 1 lub2 (w zależności od naszych resów, pamiętając również ze możemy max 150 stack light…) wizzy i zamieniać bronie gdy dostajemy z foha/atakujemy… dobry foh ma także punkty w meele skills, i na switchu broń do takiej walki.. więc tu jest dla nas najlepsza szansa.

b. Zeal/Smiter
U: ss, blok, angelic, opcjonalnie death
T: Średni
P: tutaj nie ma wielkiej filozofii.. idziemy i bijemy tak żeby sami nie dostać a zadać dmg przeciwnikowi… stąd i też ubiór typowo na meele posty, zamiast botda(jeżeli mamy) polecam ubrać death ze względu na dodatkowe mody,

c. Hammer
U: ss, blok, angelic, opcjonalnie death; jeśli pal nie atakuje meele, wtedy nie potrzejbujemy bloku, więc jużywamy 2x weapon
T: Średni
P: Unikamy młotków, nie pędzimy raczej pod niego, czekamy aż sam dojdzie do nas i będzie próbował zamłotkować.. wtedy mamy szansę na atak . Jest ryzyko jednak, że jego młoty okaża się silniejsze gdy trafią.. no cóż..


6. TvT

Przed rozpoczęciem dajemy boo wszystkim członkom, no i w sumie tyle Raczej nie atakujemy sami sobie pośród grupki przeciwników, trzymamy się razem ze swoimi, a tak zawsze możemy kogoś obronić, przy czym mamy wtedy duże szanse na zdobycie fraga…


7. Euro-PvP, czyli zasad, pod które ten barb jest zrobiony


8. Zakończenie

Dziękuję wszystkim którzy przeczytali cała strategię, tym którzy przeczytali troche też, a Ci którzy nie przeczytali niech się udławią
Strategia być może mało oryginalna pod względem merytorycznym, bo cóż...kolejny barb ww, tyle że PvP, i pod dość specyficzne, prawdopdobnie mało znane wśród cbnowiczów zasady... Ale w tym się wyspecjalizowałem " title=":>" border="0" align="top"/>
Jak już pisałem wcześniej, cała strategiia i opisy opieraja sie na moich doswiadczeniacjh PvP z DoT Realmu.
(w tym miejscu dziękuję wszystkim za duele, i te ustawione i te nie ustawione, i tvt " title=":>" border="0" align="top"/> )
Pewnie zastanawia was fakt, że w temacie jest "by Exis" ? tak... to mój drugi nick, niektórzy mogą potwierdzić.

Z Pozdrowieniami dla massy :*


Regards, Ziomuśśśś/Exis. br /font-weight: bold/spanbr / +ed span style=


Oceń materiał: Ocena: 4.47 (17 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.