Barb na Rzucanie - Wielki Wymiatacz
Ostatnia modyfikacja: 15.10.2007. Utworzono: 24.08.2007
1.Wstęp
2.Statystyki
3.Umiejętności
4.Ekwipunek
5.Najemnik
6.Zakończenie
1 ) .:: Wstęp ::.
Tak tak Barb na rzucanie . Jest to mój własny sposób na wyszkolenie Barba , może trochę irytujący , ale na pewno oryginalny i niezwykle skuteczny. Grając takim Barbem nie miałem problemów , nawet na Hellu , posiadając dobry sprzęt ,który można dostać zwykle za free lub bardzo tanio na CBN . Jeśli nie wierzycie czytajcie dalej. Dobra koniec trucia.
Zaczynamy!!
2 ) .:: Statystyki ::.
Siła - 180 /200 , by nosić jakaś fajną zbroje , która posiada dużo punkcików Obrony
Zręczność - Tu dajemy sporo , by mieć dużą skuteczność ataku polecam około 180 /200 podobnie jak przy Sile
Żywotność - Cała reszta
Energia - Nic , granie Barbem na rzuty nie wymaga wiele Many
3 ) .:: Umiejętności ::.
Teraz troszkę o umiejętnościach
Umiejętności Bojowe :
1pkt - Odrzucanie na Dojście
20pkt - Podwójny Rzut - Nasza główna broń , dodaje dużo do skuteczności i w ogóle , od 12lvl ją maxujemy
20pkt - Podwójne Uderzenie - Fajna synergia do podwójnego rzutu , plusiki do dmg , po wymaxowaniu mistrzostw trenujemy to
Mistrzostwa :
20pkt - Mistrzostwo w rzucaniu - Bez tego nie można praktycznie żyć , maxujemy tu po rzucie.
20pkt - Mistrzostwo we władaniu toporami - Topory to nasza główna broń więc synergia nam przyda , jednak maxujemy po wytrenowaniu mistrzostwa w rzucaniu
1pkt - Zw. Wytrzymałość - Z pewnością starczy
1pkt - Szybsze Bieganie/chodzenie - Daje nam kopa do szybkości , jeden punkt starczy bo potem są małe przyrosty a i tak będą jakieś bonusy od itemków
2pkt - Skóra z Żelaza - Starczy resztę da nam Boo , poza tym walczymy z tyłu , więc nie marnować punktów
5pkt - Wrodzona Odporność - Bardzo przydatne zwłaszcza na wyższe poziomy trudności , na 5 +40 do all res , resztę dadzą itemy
Okrzyki :
1pkt - Skowyt - Na dojście
10pkt - Okrzyk - Daje fajnego kopa do obrony , i będzie do tego bonus od itemków więc starczy
8pkt - Rozkazy - Kop do życia , many i wytrzymałości , jednak 8pkt starczy w zupełności
1pkt - Dowodzenie - Daje +1 do all skills , przy trenowaniu dodaje tylko czas trwania , więc jeden punkt starcza
4) .:: Ekwipunek ::.
Hełm - Dobrym rozwiązaniem będzie Twarz Arreatu , lub coś tańszego dodającego najlepiej jakieś resy i bonusy do all skilli .
Zbroja - Tu nie wiem, najlepiej, aby dodawała do resów i miała sporo obrony , tanim rozwiązaniem będzie tu Skorupa Duriela , którą sam używam nawet na Hellu (Moja ma 1200 defa ponieważ ulepszyłem ją w kostce)
Bronie - Tutaj tylko i wyłącznie dwa Rozczłonkowce , wspaniałe bronie dla rzucacza , mają fajne obr. Fizyczne , które wspomoże mistrzostwo w toporach i w rzucaniu , oraz dodają obr. od wszystkich żywiołów , więc na Hellu praktycznie zawsze kogoś zabijemy bez względu na to czy ma odp. Na fizyki na błyski czy na co tam innego. Do tego jeszcze spora szansa na uderzenie krytyczne. Miodzio !! Możecie założyć coś lepszego , ale z niczym takim się nie spotkałem . Nie są do tego drogie , jednego dostałem za free , a drugiego za runę KO , więc się naprawdę opłaca ich poszukać
Amulet - Jakiś unikat dodający do resów lub skilli np. Kalejdoskop Mary, lub nawet jakiś żółty dodający do skilli .
Rękawice - Z Setu nieśmiertelnego Króla , ponieważ razem z pasem i butami dodaje +2 do mistrzostw i 35% zw. Szybkość ataku , więc będziemy w nich wymiatać extra dużymi obrażeniami i szybkością.
Pas - Z Setu NK , patrz wyżej , poza tym dodaje jeszcze kilka fajnych bajerków
Buty - Z Setu NK , patrz wyżej
To jest ekwipunek , który ja bym sugerował , możecie mieć własne zdanie na ten temat
5) .:: Najemnik ::.
Merc z 2 aktu z błogosławioną celnością , lub mocą , obydwa rozwiązania są dobre , jeden dodaje do dmg a inny do skuteczności , więc wybór należy do was , a poza tym będzie walczył nam w pierwszej linii co sprawi , że nie będziemy tak nękani przez potworki
Ekwipunek dla Merca :
Broń : Kościołam z runką Amn , lub Olśnienie (słowo runiczne)
Zbroja : Jakaś dająca do siły i defa , dobrym rozwiązaniem będzie Leviatan
Hełm : Korona Złodzieji lub Kradnijczaszka
6) .:: Słówko na Zakończenie ::.
Norm jest dość ciężki ponieważ nie mamy dobrej broni i wymaxowanych umiejętności , ale Kosz i Hell to już łatwizna Pod Lewym trzymamy podwójny rzut , a pod prawym przerzucamy E-fami Boo . Po wyjściu z Miasta ładujemy Boo, by nasz Merc nie padał co chwile w boju , potem przy potworkach bezlitośnie ładujemy w nich toporami, a Merc ściąga ich uwagę i powoli ich wykańcza . Powiem tylko , że rozczłonkowcem mając wszystkie synergie na 24 spokojnie wyciagniecie dmg nieco ponad 5000 , od jednego toporka a to już coś . Jeśli grasz z jakimś Palem Hammerem na CBN jesteście razem niezwyciężeni , dzięki jego koncentracji , która dodaje extra bonusik do dmg (na 20lvl +345%) , i twoim Boo oraz extra dmg na odległość . Więc chyba sami widzicie Barb nie jest tylko postacią do walki w zwarciu, można go też skutecznie wyszkolić na „rzucacza” . Mam nadzieję że podobała się moja takta i że ktoś ją wykorzysta . By walić na dużą odległość używajcie klawisza SHIFT . A jeszcze jedno , pod drugim ekwipunkiem polecam trzymać jakieś 2 bronie jednoręczne , mając wymaxowane podwójne uderzenie można nim od biedy walczyć , zwłaszcza na normie. To na tyle.....
Miłej GRY
Dudy
Zgłoś błąd.
2.Statystyki
3.Umiejętności
4.Ekwipunek
5.Najemnik
6.Zakończenie
1 ) .:: Wstęp ::.
Tak tak Barb na rzucanie . Jest to mój własny sposób na wyszkolenie Barba , może trochę irytujący , ale na pewno oryginalny i niezwykle skuteczny. Grając takim Barbem nie miałem problemów , nawet na Hellu , posiadając dobry sprzęt ,który można dostać zwykle za free lub bardzo tanio na CBN . Jeśli nie wierzycie czytajcie dalej. Dobra koniec trucia.
Zaczynamy!!
2 ) .:: Statystyki ::.
Siła - 180 /200 , by nosić jakaś fajną zbroje , która posiada dużo punkcików Obrony
Zręczność - Tu dajemy sporo , by mieć dużą skuteczność ataku polecam około 180 /200 podobnie jak przy Sile
Żywotność - Cała reszta
Energia - Nic , granie Barbem na rzuty nie wymaga wiele Many
3 ) .:: Umiejętności ::.
Teraz troszkę o umiejętnościach
Umiejętności Bojowe :
1pkt - Odrzucanie na Dojście
20pkt - Podwójny Rzut - Nasza główna broń , dodaje dużo do skuteczności i w ogóle , od 12lvl ją maxujemy
20pkt - Podwójne Uderzenie - Fajna synergia do podwójnego rzutu , plusiki do dmg , po wymaxowaniu mistrzostw trenujemy to
Mistrzostwa :
20pkt - Mistrzostwo w rzucaniu - Bez tego nie można praktycznie żyć , maxujemy tu po rzucie.
20pkt - Mistrzostwo we władaniu toporami - Topory to nasza główna broń więc synergia nam przyda , jednak maxujemy po wytrenowaniu mistrzostwa w rzucaniu
1pkt - Zw. Wytrzymałość - Z pewnością starczy
1pkt - Szybsze Bieganie/chodzenie - Daje nam kopa do szybkości , jeden punkt starczy bo potem są małe przyrosty a i tak będą jakieś bonusy od itemków
2pkt - Skóra z Żelaza - Starczy resztę da nam Boo , poza tym walczymy z tyłu , więc nie marnować punktów
5pkt - Wrodzona Odporność - Bardzo przydatne zwłaszcza na wyższe poziomy trudności , na 5 +40 do all res , resztę dadzą itemy
Okrzyki :
1pkt - Skowyt - Na dojście
10pkt - Okrzyk - Daje fajnego kopa do obrony , i będzie do tego bonus od itemków więc starczy
8pkt - Rozkazy - Kop do życia , many i wytrzymałości , jednak 8pkt starczy w zupełności
1pkt - Dowodzenie - Daje +1 do all skills , przy trenowaniu dodaje tylko czas trwania , więc jeden punkt starcza
4) .:: Ekwipunek ::.
Hełm - Dobrym rozwiązaniem będzie Twarz Arreatu , lub coś tańszego dodającego najlepiej jakieś resy i bonusy do all skilli .
Zbroja - Tu nie wiem, najlepiej, aby dodawała do resów i miała sporo obrony , tanim rozwiązaniem będzie tu Skorupa Duriela , którą sam używam nawet na Hellu (Moja ma 1200 defa ponieważ ulepszyłem ją w kostce)
Bronie - Tutaj tylko i wyłącznie dwa Rozczłonkowce , wspaniałe bronie dla rzucacza , mają fajne obr. Fizyczne , które wspomoże mistrzostwo w toporach i w rzucaniu , oraz dodają obr. od wszystkich żywiołów , więc na Hellu praktycznie zawsze kogoś zabijemy bez względu na to czy ma odp. Na fizyki na błyski czy na co tam innego. Do tego jeszcze spora szansa na uderzenie krytyczne. Miodzio !! Możecie założyć coś lepszego , ale z niczym takim się nie spotkałem . Nie są do tego drogie , jednego dostałem za free , a drugiego za runę KO , więc się naprawdę opłaca ich poszukać
Amulet - Jakiś unikat dodający do resów lub skilli np. Kalejdoskop Mary, lub nawet jakiś żółty dodający do skilli .
Rękawice - Z Setu nieśmiertelnego Króla , ponieważ razem z pasem i butami dodaje +2 do mistrzostw i 35% zw. Szybkość ataku , więc będziemy w nich wymiatać extra dużymi obrażeniami i szybkością.
Pas - Z Setu NK , patrz wyżej , poza tym dodaje jeszcze kilka fajnych bajerków
Buty - Z Setu NK , patrz wyżej
To jest ekwipunek , który ja bym sugerował , możecie mieć własne zdanie na ten temat
5) .:: Najemnik ::.
Merc z 2 aktu z błogosławioną celnością , lub mocą , obydwa rozwiązania są dobre , jeden dodaje do dmg a inny do skuteczności , więc wybór należy do was , a poza tym będzie walczył nam w pierwszej linii co sprawi , że nie będziemy tak nękani przez potworki
Ekwipunek dla Merca :
Broń : Kościołam z runką Amn , lub Olśnienie (słowo runiczne)
Zbroja : Jakaś dająca do siły i defa , dobrym rozwiązaniem będzie Leviatan
Hełm : Korona Złodzieji lub Kradnijczaszka
6) .:: Słówko na Zakończenie ::.
Norm jest dość ciężki ponieważ nie mamy dobrej broni i wymaxowanych umiejętności , ale Kosz i Hell to już łatwizna Pod Lewym trzymamy podwójny rzut , a pod prawym przerzucamy E-fami Boo . Po wyjściu z Miasta ładujemy Boo, by nasz Merc nie padał co chwile w boju , potem przy potworkach bezlitośnie ładujemy w nich toporami, a Merc ściąga ich uwagę i powoli ich wykańcza . Powiem tylko , że rozczłonkowcem mając wszystkie synergie na 24 spokojnie wyciagniecie dmg nieco ponad 5000 , od jednego toporka a to już coś . Jeśli grasz z jakimś Palem Hammerem na CBN jesteście razem niezwyciężeni , dzięki jego koncentracji , która dodaje extra bonusik do dmg (na 20lvl +345%) , i twoim Boo oraz extra dmg na odległość . Więc chyba sami widzicie Barb nie jest tylko postacią do walki w zwarciu, można go też skutecznie wyszkolić na „rzucacza” . Mam nadzieję że podobała się moja takta i że ktoś ją wykorzysta . By walić na dużą odległość używajcie klawisza SHIFT . A jeszcze jedno , pod drugim ekwipunkiem polecam trzymać jakieś 2 bronie jednoręczne , mając wymaxowane podwójne uderzenie można nim od biedy walczyć , zwłaszcza na normie. To na tyle.....
Miłej GRY






