diablo 3

Amazonka na Duele

Ostatnia modyfikacja: 13.11.2011. Utworzono: 24.08.2007

Witam wszystkich!
Po prośbie redaktora naczelnego tej strony (Przema - pozdrawiam) napisałem taktykę dla Amazonki walczącej na duele (tak zwanej walce jeden na jeden). Gram tą postacią od dwóch lat i wiem co nieco jak się z nią posługiwać. Będzie w niej trochę o przejściu gry. Jest to bardzo obszerny i dokładny opis. Zaczynamy!

LEGENDA:

ed - enchanced damage (zwiększone obrażenia w %)
ias - increased attack speed (zwiększona szybkość ataku)
ll - life leech (wykradanie życia)
ml - mana leech (wykradanie many)
dr - damage reduced (zmniejszone obrażenia)
--------------------------------------------
sbc - szybsze bieganie/chodzenie
sor - szybsze odzyskiwanie równowagi
wod - wszystkie odporności

UMIEJĘTNOŚCI:

- Oszczep i włócznia (kategoria 1)
W te umiejętności nie inwestujemy - są po prostu do bani. Przydają się tylko do przejścia gry, gdzie oszczepy, a w szczególności Tytany z umiejętnością Furia błyskawic robią to doskonale, natomiast jeżeli chodzi o włócznie to Flanka Lysandera z Rozpędzeniem.

- Um. Bierne oraz magia (kategoria 2)
Wewnętrzne spojrzenie [1 poz.] - Dla rozwinięcia drzewka.
Uderzenie krytyczne [13 poz.] - Na 5 strzał 3 zadają podwójne
obrażenia. Unik [12 poz.] - Stojąc lub strzelając co drugi atak wręcz unikamy.
Omijanie [13 poz.] - Stojąc lub strzelając na 5 ataków z dystansu 3 omijamy.
Odskok [12 poz.] - Podczas chodzenia czy biegania co 2 atak wręcz lub z dystansu odskakujemy.
Spowolnienie pocisków [5 poz.] - Z odległości 13,3m spowolnisz pociski wroga o 33% na 36 sekund. Przydaje się w walce na Amazonkę i Nekromantę lub na Druida walczącego na żywioły.
Przynęta [5 poz.] - Tworzymy sobowtóra na 30 sekund który ma na zadanie zmylić wroga.
Walkiria [5 poz.] - Przydaje się w walce jako "chodząca przynęta". Jej zadaniem jest przeszkadzać wrogu np. w walce z Zabójczynią gdy użyje "Lotu Smoka" może sobie trafić w ów Walkirię co może uratować życie ponieważ jest bardzo silnym atakiem.
Przebijanie - Dodajemy 12 punktów tylko wtedy gdy nie mamy
"Przeszywającego ataku" w itemku (rzeczy) - lepiej, aby go mieć, ponieważ oszczędzamy dużo punktów i mamy 100% szansę na przebicie gdzie na umiejętności na tym poziomie mamy tylko 75%.
Penetracja - Dajemy 1 punkt, gdy dajemy "Przebijanie" (dla rozwinięcia drzewka).

- Łuk i kusza (kategoria 3)
Magiczna strzała i Strzała zimna [1 poz.] - Dla rozwinięcia drzewka.
Strzał seryjny - Bardzo użyteczna broń w walkach typu Team-duel (gdy go używamy warto mieć atrybut "Ignoruje obronę celu" lub umiejętność "Penetrację" z dobrego poziomu) czyli walkach drużynowych i do przejścia gry lecz gdy walczymy tylko jeden na jednego to dodajemy jeden punkt na rozwinięcie drzewka.
Strzała kierowana [20 poz.] - Najsilniejsza broń Amazonki na duele która zawsze trafia (Ignoruje obronę celu).

Gdy wykonamy wszystkie zadania na każdym poziomie trudności za które otrzymamy dodatkowe skille i gdy nie dodamy do "Przebijania" i "Penetracji" to z 79 poziomem będziemy NIEPOKONANI :-) Punkty które nam pozostaną możemy dać w "Strzał seryjny" - przyda się do przejścia gry i, jak pisałem powyżej w walkach drużynowych.

STATYSTYKI:

Siła - 130
Zręczność - 100
Żywotność - reszta
Energia - 0 (nic ponieważ używając strzały kierowanej tracimy 3.2 many którą w łatwy sposób odzyskamy - wykradając)
Gdy używamy "Strzały seryjnej" warto dać więcej w zręczność (120) aby móc nosić np. "Orli róg" który jest znakomity do tej umiejętności i energię ponieważ aby jej użyć będziemy potrzebować 23 many na jedno użycie)

INFO OGÓLNE:

W talizmanach DUŻO: sbc, sor, wod i życia
W itemach : ll, sbc i ias

EKWIPUNKI:

Ekwipunek nr 1:
Hełm - "Spojrzenie Wampira" z klejnotem - ed40% i ias15% [ll, ml i dr]
Broń - "Buriza-Do Kyanon"(Burka) z runą "Nef"[(olbrzymi atak, PRZESZYWAJĄCY atak, odrzut, obrażenia od zimna]
Zbroja - "Łuski Trang-oula" z klejnotem - ed40% i ias15% [sbc]
Buty - "Podejście Aldura" [sbc, życie, 'dłuuugie bieganie']
Pas - "Zasada M'aviny" [sbc, ml]
Rękawice - "Nakładanie Rąk" [ias]
Pierścień - "Kruczy Lód" [absorbcja zimna, nie można zamrozić]
Pierścień2 - "Krasnoludzka gwiazda" [absorbcja ognia, życie]
Amulet - "Oko kota" [sbc, ias]

Ekwipunek nr 2:
Hełm - "Horadrimowy Herb Tal Rasha" z klejnotem - ed40% i ias15%[ll, ml, wod 15, życie]
Broń - Burka
Zbroja - "Dym" (wyrażenie runiczne Nef,Lum) [wod 50, sor]
Buty - "Podejście Aldura"
Pas i Rękawice - z zestawu Sigona [ias, ll]
Pierścienie - "Kruczy Lód" i "Krasnoludzka gwiazda"
Amulet - "Oko Kota"

TAKTYKA NA:

Amazonkę - Ekwipunek nr 1. Potrzebny jest duży atak i bieganie - powinniśmy być szybsi od strzał. Gdy przeciwnik puści na nas spowolnienie pocisków to uciekamy dotąd aż nam się nie skończy, no chyba że będzie od nas szybszy to mamy "klocki". Nie dajmy się nabrać na "Przynętę" (sobowtór stoi w miejscu i nic nie robi). Biegamy i co kilka sekund puszczamy strzałę kierowaną. Jeżeli zobaczymy wroga na ekranie staramy się na niego przytrzymać kursor, (tzw. "zknk" - złapanie kogoś na kursor) trzymamy, a strzały są naprowadzone na niego i ma małe szanse na uniknięcie tego (jedyny ratunek to ucieczka, lecz potrzeba dużo biegania). Nie zdziwmy się gdy coś w nas trafi a my nie będziemy wiedzieli co to, ponieważ w sieci jest pewne opóźnienie i nie widać strzał :-) [czasami]. Tutaj o wygranie dużo decyduje szczęście.

Zabójczynię - Ekwipunek nr 2 (jeżeli wiemy że nie używa pułapek to dajemy ekwipunek nr 1). Tutaj uważamy na pułapki - musimy mieć dużo odporności dlatego ten rodzaj ekwipunku. Raczej do nas nie podejdzie bo mamy odrzut, chyba że będzie używać "Lotu Smoka" wtedy bardzo przyda się "Odskok" - nie będzie w nas trafiać. Uwaga na "Mistrza Cienia", gdy ma dużo many może go często puszczać, a on będzie naszym dodatkowym przeciwnikiem (lecz nie tak potężnym jak sama Aska). Nie możemy pozwolić na to aby była blisko nas, ponieważ przypuszczając ma duży atak, więc przeżyjemy tylko kilka uderzeń. Tutaj Amka ma większe szanse na zwycięstwo.

Nekromantę - Ekwipunek nr 1. Nie dajemy się na "Więzienie z kości", jeżeli już będziemy w środku jego nie przejmujemy się co robi Nekro tylko próbujemy je rozwalić. Jeżeli uda się nam na niego puścić "Spowolnienie pocisków" będzie to prosta sprawa. Golemy nie powinny nam sprawić problemu jak i spowolnione do tego "Duchy z kości" (będą tak wolne, że będziemy się wręcz śmiać ponieważ i tak bez "spowolnienia" lecą bardzo wolno (to co dopiero ze spowolnieniem!?).

Barbarzyńcę - Zdecydowanie Ekwipunek nr 1. Tutaj powinniśmy być szybsi od niego, bo jak nie to, gdy będzie blisko nas puszcza "Trombę powietrzną" i giniemy od 2-3 strzałów ponieważ Barb ma olbrzymi atak a ta umiejętność ma duży zasięg. Uciekamy i co jakiś czas puszczamy "Strzałę kierowaną", nie powinniśmy mieć z tym żadnych problemów.

Palladyna - Jeden z najtrudniejszych postaci do pokonania (wg mnie naj - będzie ciężko). Tutaj wybór ekwipunku jest zróżnicowany - zależy to od sposobu walki Palladyna. Przyjmujemy, że nie będzie nas walił zapałem (nie dogoni nas), jedynie co może zrobić to walczyć "Szarżą" lub "Pięścią Niebios". Gdy wybierze to drugie to mamy prostą sprawę wybieramy ekwipunek nr 2 i dodatkowo ubieramy pas "Wigor Boga Gromów" z racji posiadania absorbcji błyskawic i rękawice z ias (ponieważ ekwipunek nr 2 ma rękawice i pas Sigona więc gdy zdejmiemy pas to musimy zmienić rękawice bo są nie do użytku bez pasa). Mamy prostą sprawę walimy w niego bo jego piorunki biorą nam tyci życia. Jeżeli się zdecyduje na "Szarżę" będzie bardzo ciężko ponieważ jest bardzo szybka i mocna. Musimy uciekać dotąd dopóki się na czymś nie zatrzyma, jak nadejdzie ten moment nawalamy na niego strzałami a on już nie powinien podejść bo mamy odrzut.

Czarodziejkę - Zdecydowanie ekwipunek nr 2 z racji odporności. Mamy dwie absorbcje więc co nam może zrobić (no chyba lozika). Nie będziemy mieć żadnych problemów bo jej czary będą bardzo mało nam brały życia. Prosta sprawa.

Durida - Ekwipunek nr 1. Banalna sprawa gdy jest elementalistą zdałoby się trochę odporności, ale on dostaje takie baty że możemy sobie odpuścić.

PODSUMOWANIE:

Amka jest wg mnie jedną z lepszych postaci. Opanowanie jest nie najłatwiejsze i też nie najtrudniejsze. Wszelkie uwagi, sugestie bądź ewentualnie pochwały proszę kierować pod adres: mariobb@interia.pl Jeżeli pojawiły się błędy w tekście przepraszam. Za pośrednictwem waszych uwag i moich będę ją co jakiś czas aktualizował. Życzę miłego opanowywania i wygranych w duelach. THX i Cu

Mario


Oceń materiał: Ocena: 4.00 (496 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.