diablo 3

Nekromanta PSN PvM

Ostatnia modyfikacja: 23.04.2012. Utworzono: 18.04.2012


Nekro psn PvM by: Mizak


1.Wstęp
2.Statystyki
3.Skille
4.Ekwipunek
5.Merc
6.Plecak
7.Progi
8.Jak grać
9.Zakończenie



1.Wstęp

Już dawno nic nie bazgrałem, więc już czas na to najwyższy. Pragnę się z wami podzielić moimi doświadczeniami na temat najlepszego nekromanty PvM jakim jest Necro psn (obok bowki moja ulubiona postać). Jest to postać, której cała potęga uwidacznia się w trakcie cow leveli, Cs i brs. Psn necro w teamie na brs to prawdziwy skarb. Ten nekromanta nie jest tani , ale jak powiedziałem wcześniej bardzo skuteczny. Jedynym problemem jaki może nas spotkać to, są larwy na rzece płomieni i czwarta fala na brs (nie da rady zdjąc resów). Jest to build na PvM , można spróbować PvP, ale nie gwarantuje za efekty. Zaczynamy.


2. Staty

-Siła- Tu niestety musimy trochę wpakować. Nie mniej, nie więcej jak 95 (z itemami).
-Dex- Pod max blok z Homkiem.
-Vita- Reszta
-Mana- Nic

3.Skille

a: Drzewko trucizn i kości:

Praktycznie intersują nas tylko trzy umiejętności. To znaczy: trująca nova (nasz główny atak), zatruty sztylet (synergia, do czasu kiedy nie zdobędziemy Death Weba i będziemy posługiwać się ostrzem czarnego bagna to trzymajmy go na lpm ) oraz eksplozja trucizny (synergia). Wszystko oczywiście maxujemy. Reszta, jak: zęby, zbroja z kości, wybuch zwłok czy więzienie z kości po jednym punkciku.

b: Klatwy
Tylko jedna wchodzi w rachubę a mianowicie zmniejszenie odporności (tu dajemy max), reszta na dojście

c: Ożywieńcy-
1 w przywołanie odporności (zwiększy naszym przywołańcóm odporności i pozwoli dłużej przetrwać)
1 w mistrzostwo we władaniu golemami (reszta będzie z przedmiotów),
1 w ożywienie (ożywieńcy są dość twardzi i do tego dojdą punkty z przedmiotów),
1 w ozywienie szkieletu (dojdą punkty z przedmiotów, więc też powinny trochę przetrzymać, zawsze to jakaś tarcza)
1 w mistrzostwo we władaniu szkieletami (żeby szkielety były mocniejsze)

Reszta punktów w gliniaka (gliniany golem), spowalnia on bossów i bierze na siebie część ataków wroga.



4.Ekwipunek

A: Głowa

Tu wybór jest prosty. Tylko shako. Kop life, mana, skille, staty, lekkość (socketujemy umem lub widokiem tęczy psn, jeżeli nasz stać). Najlepsze co może nas spotkać. Tanią alternatywą jest też wieśniacza korona, lecz przepaść jaka dzieli te dwa hełmy jest ogromna. Zresztą zobaczmy to czako:

+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Siły
+2 do Zręczności
+2 do Żywotności
+2 do Energii

Przy nim wieśniak wygląda naprawdę blado.


B: Klata

Tylko i wyłącznie słowo runiczne Kolec zrobione w dusku.

Ral + Ohm + Sur + Eth

Poziom 15-21 Aura Ciernie podczas noszenia
+50% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+25-50% do Obrażeń Umiejętności Trucizn
+300 Obrona
Zwiększenie Maksimum Many 5%
Regeneruje Manę 15%
+5% do Maksymalnej Odporności na Zimno
Odporność na Ogień +30%
Odporność na Trucizny +100%
+13 Life za Każdego Zabitego Przeciwnika

Dzięki tej zbroi zyskujemy niewiarygodną wręcz potęge. Nie ma dla niej alternatywy. Do czasu pozyskania Kolca chodzimy w upg Viperze (resy, fcr, skill)

C: Ręce

Te są akurat tanie a mianowicie rękawice z setu Trangoula: dają nam 20fcr, 2 do klątw, res na zimno i (tu uwaga) 25% do obrażeń od trucizn. Super kop do dmg. Niewidzę alternatyw bo po co? Trangi są ogólnie dostępne i tanie (pgs).

D: Pas

Ech. Znowu koszt, no ale jak chcemy coś zdziałać, to trzeba płacić. Arach (bo o nim mowa) nie jest tanim pasem, ale daje nam:
Spowalnia Cel o 10%
+1 do Wszystkich Umiejętności
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many o 5%

Ewentualnym zamiennikiem może być pas z trangoula, ale wtedy nosimy go jeszcze z tarczą z tego zestawu (-15% do odporności wroga na trucizne z trzech przedmiotów), ale tu nie radzę oszczędzać.

E: Broń

Też w zasadzie jest tylko jedna, a mianowicie Death Webb (trująca pajęczyna). Przyjrzmy się jej bo warto:
-40-50% do Odporności Wroga na Trucizę
+7-12 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+7-12 do Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
+2 do Wszystkich Umiejętności
+2 do Zaklęć Trucizn i Kości (Tylko dla Nekromanty)

Idealna. Prawda? Źródło potęgi. Życie, mana za zabitego przeciwnika, skille. Do czasu jak jej nie zdobędziemy używamy Ostrza Czarnego Bagna:

+488 Obrażeń od Trucizny przez 10 sek.
Dodaje 15-45 Obrażeń
30% Zwiększona Szybkość Ataku
Spowalnia cel o 50%
+50 Obrona
+4 do Trująca Nova (Tylko dla Nekromanty)
+4 do Eksplozja Trucizny (Tylko dla Nekromanty)
+5 do Zatruty Sztylet (Tylko dla Nekromanty)

Prawda, że piękna sprawa dla nas? Ustawiamy na LPM zatruty sztylet i zyskujemy nowy potężny atak.


F: Tarcza


Homonkulus. Nie widzę innych rozwiązań. Jemu też się przyjrzymy.

+150-200% Poprawiona Obrona
+5 do Many za Każdego Zabitego Wroga
40% Zwiększona Szansa na Blok
30% Szybsze Rzucanie Czarów
+2 do Poziomu Umiejętności Nekromanty
+20 do Energii
Regeneruje Manę 33%
Wszystkie Odporności +40
+2 do Klątw (Tylko dla Nekromanty)

Czego chcieć więcej? Socketujemy Eldem dla zwiększenia bloku. Można co prawda jeszcze jechać na trzech przedmiotach z setu tranga:rękawice, pas i tarcza z setu tranga, ale nasza moc wtedy spadnie ogromnie. Nie polecam takiej kombinacji, jeżeli już to w ostateczności.

G: Buty

Tutaj są aż trzy alternatywy: szpikoczłapy, buty Aldura i tkacze jedwabiu.
My ubierzemy Aldury ze względu na kop do życia i resy, to na nie było potrzeba aż tyle siły, ale było warto:

+50 do Życia
Przywraca Wytrzymałość +32%
10% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
+180 Maksymalna Wytrzymałość
40% Szybsze Bieganie/Chodzenie
Odporność na Ogień + 40-50%

Tkacze są dobre ze względu na manę:

+150-190% zwiększona Obrona
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+5 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Zwiększenie Maksimum Many 10%


Zaś szpikoczłapy tylko w ostateczności. No ale po co? Te wymienione powyżej buty są tanie i ogólniedostępne.



H: Pierścienie

Raven i BK. Zyskujemy skilla, życie, dex pod blok i cbf. Dla mnie to najlepszy układ. Można się jeszcze pokusić o SoJ i Raven (ale tylko wtedy jak nasz merc nie ma insi). Zamiast życia mamy manę.

I: Amulet

Najlepszy byłby craft. Mój naprzykład jest taki:

2 PB, 8 fcr, 50 mana, regeneruje manę 9% i 60 life. Ten fcr z amuletu jest nam potrzebny do osiągnięcia progu 48.

Zastępczo może być Mara.

5.Merc

Imo dwie alternatywy, obydwie to merc z 2 aktu, albo z aurą święty chłód albo ze śmiałością. Wyposażamy go w gazę (ll, dr) shaeled, upg duriel ( resy) shaeled a do ręki dajemy mu słowo runiczne insight w kolosalnej spisie.

6.Plecak

Skiller do trucizn najlepiej z lifem i fhr (potrzebujemy w sumie wystarczy 6 fhr do progu 56), skillery do przywołań z lifem (wzmocnią naszego gliniaka), torch (najlepiej 20/xx), annihilus.


7.Progi

Jako, że jest to PvM, będa nas interesować przede wszystkim dwa progi a mianowicie fhr (szybsze odzyskiwanie równowagi) i fcr (szybsze rzucanie czarów). Poniżej przedstawiam tabelki:

szybkośc rzucania czarów (FCR):

0 15
9 14
18 13
30 12
48 11- z arachem, rękawicami tranga i craft amuletem powinniśmy ten próg osiągnąć.
75 10-
125 9

szybkość odzyskiwania równowagi

0 13
5 12
10 11
16 10
26 9
39 8
56 7- ten próg osiągamy dzięki kolcowi i talikom do fhr



8.Jak grać?


Nie ma tu żadnej filozofii. Ustawiamy pod f1 klątwę (zmniejszenie odporności), pod f2 trującą novę i pod f3 wybuch zwłok. Rzucamy klątwę, ładujemy novą a potem jedziemy wybuchem zwłok.

9.Zakończenie

To by było na tyle. Nie rozpisałem się tu za bardzo, ale myślę, że zawarłem chyba wszystko co jest potrzebne by zbudować sobie taką postać. Na zakończenie dodam, że taki nekromanta osiąga około 10k dmg z novy a jego hp (bez bo) oscyluje w granicy 1500 punktów, więc śmiało sobie poczyna na PvM


Oceń materiał: Ocena: 4.56 (91 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.