diablo 3

Meelezon build PvM

Ostatnia modyfikacja: 04.05.2012. Utworzono: 04.05.2012

Meelezon build PvM By DeadMan.


1.Wstęp.
2.Statystyki.
3.Umiejętności.

a)Drzewko um. oszczepu i włóczni
b)Drzewko um. Pasywnych i magicznych.
4.Ekwipunek.
5.Merc.
6.Progi i osiągi.
7.Zakończenie.


1.Wstęp.

Witam. Na pomysł napisania taktyki dla amazonki meele wpadłem niedługo po napisaniu takty na Ravengera. Zapewne na bn praktycznie nigdy nie widzieliście amazonki używającej dwuręcznej włóczni, przeważnie występowały tylko dwa rodzaje amazonek; mianowicie bowki i javki. Ten build powstał by udowodnić że nie tylko takie amazonki istnieją. Ten build został stworzony w celu by zatrzeć nieco ten stereotyp. Amką ta gra się niezwykle przyjemnie (kolejny build for fun) , tempo w jakim powala kolejnych wrogów jest wręcz niesamowite. Podobnie jak revenger char ten ma na celu tylko odstresowywującą zabawę, nie zaś zarabianie. Amazonka ta wykorzystuje oburęczną włócznię i posługuje się umiejętnościami typowymi dla javki, lecz nie są to umiejętności do miotania lecz do walki wręcz. Jest to niestety bardzo drogi build i wersja dla biednych nie wchodzi w gre gdyż wtedy taka amka będzie niemal niemożliwa do prowadzenia.

2.Statystyki.

Wszystkie atrybuty są pod pierwszy itemsetup. Jeżeli masz zamiar wprowadzić pewne modyfikacje nie zapomnij ich zrewaloryzować. Mamy do rozdysponowanie 505 pkt atrybutów.


Siła. Bazowo amazonka posiada 20 pkt siły, dodajemy 10. " title="->" border="0" align="top"/> Osiągniemy 115 z itemami.
Dajemy 10 siły by nie korzystać ze str buga.
Zręczność. Bazowo amazonka posiada 25 pkt zręczności, Dodajemy 10. " title="->" border="0" align="top"/> Osiągniemy 159 z itemami.
Tu podobnie jak wyżej.
Żywotność. Bazowo amazonka posiada 20 pkt żywotności, dodajemy resztę (485). " title="->" border="0" align="top"/> Osiągniemy 615 z itemami.
Energia. Bazowo amazonka posiada 15 energii, nie dodajemy nic. " title="->" border="0" align="top"/> Osiągniemy 85 z itemami.

3.Umiejętności.

Mamy do wydania 110 pkt umiejętności na maksymalnym 99lvlu.

a)Drzewo um. oszczepu i włóczni.

Dźgnięcie - 1p na dojście.
Uderzenie mocy - Max - Umiejętność zadająca ogromne obrażenia w walce w zwarciu, dosyć powolny atak. Uzywamy tego podczas starć z bossami. Często schodzą po 2-3 hitach.
Zatruty oszczep - 1p na dojście.
Błyskawica - max - synergia do uderzenia błyskawicy.
Elektryczny cios - max - Synergia do naszej głównej broni, całkiem spore obrażenia, można się pobawić ;p
Oszczep zarazy - 1p na dojście.
Furia błyskawic - 19p (tyle zostanie) - synergia do uderzenia błyskawicy.
Uderzenie błyskawicy - max - Tak! Nasza główna broń. Co prawda obrażenia nie wyglądają na zbyt duże, ale wyzwolone seryjne błyskawice w połączeniu z convem z broni merca w niesamowitym tempie powalają potwory. Wspaniała, lecz niedoceniona umiejętność.

Wydaliśmy w sumie 102 pkt umiejętności.

b)Drzewko um. pasywnych i magicznych.

Wewnętrzne spojrzenie - 1p na dojście.
Uderzenie krytyczne - 1p.
unik - 1p.
Spowolnienie pocisków - 1p.
Odskok - 1p.
Przynęta - 1p.
Walkiria - 1p.
Omijanie - 1p.

Wydaliśmy w sumie 8 pkt umiejętności.

Drzewko umiejętności łuku i kuszy nie jest przez nas używane, nie inwestujemy tam zatem ani jednego punkta.

4.Ekwipunek.


*Hełm*

a)Oko gryfa

(+)
-Spory bonus do obrażeń od błysków.
-Odejmuje resy na błyski.
-Niezły def
-1 skill.
-Wolny soc.

(-)
-Brak statów.
-Brak life.
-Brak res.
-Brak dr.

Podstawowy hełm. Daje największy kop do obrażen ze wszystkich nakryć głowy. Socketujemy jewelem 15@res/15 ias bądź 40ed 15 ias.

b)Rzadka obręcz/koronetka/tiara/diadem. (W plusach zostały podane atrybuty jakie musi posiadać.)

(+)
-2 do um. amazonki.
-30% Szybsze bieganie.
-20 do siły.
-2 Wolne soxy.
-15+@

(-)
-Cena.

Używamy tego nakrycia głowy żeby nadrobić szybkość ataku, odporności, oraz siłę. Używamy jej jeżeli chcemy zaoszczędzić na atrybutach.

Osobiście preferuje Griffona.

*Zbroja*

a)Hart w wieczornym całunie lub archońskiej zbroji płytowej.

(+)
-Spory bonus do obrażeń fizycznych.
-Resy.
-Zmrażająca zbroja.
-Bonus do maksymalnej odporności na błyski.
-Troche life.

(-)
-Brak dr
-Brak skills
-brak wolnych sox.

b)Okowa grozy w wieczornym całunie lub archońskiej zbroji płytowej.

(+)
-Duży res.
-Niezły bonus do str.
-2skills
-Trochę dr
-Mf ;P

(-)
-Słaby def
-Brak life

Obie te zbroje są świetne. Jeżeli chcesz zaoszczędzić na resach i atrybutach poświęcając def i obrażenia fizyczne wybierz CoH. Jeżeli natomiast tragiczny wręcz def spowoduje że będziesz ginął wybierz forti. Osobiście preferuje nie miec problemów z ewentualnymi immunami na light (które się niemal nie zdarzają) więc wybieram forti.

*Broń*

Słowo runiczne Ostatni oddech w eterycznej Matriarchalnej włóczni.

(+)
-Spory dmg.
-Atrybuty.
-Świetny ias.
-Niezniszczalność.
-Redukuje obrone wroga.
-Dual leech.

(-)
-Brak wolnych soxów.
-Nie redukuje resów na błyskawice.


Świetne rw, pomimo że nasza amazonka wykorzystuje głównie obrażenia od błyskawic to i tak wybieramy je ze względu na ias.


*Rękawice*

W gre wchodzą tylko rare/crafty.

(+)
-2 java skills.
-20 ias.
-10+ dex.
-10+ str.
-Mody.

(-)
-W zasadzie brak.

*Pas*

Sznur verdungo.


(+)
-Dr.
-Duży bonus do żywotności.
-Niezły def.
-Troche fhr.

(-)
-Mało fhr.
-Brak str.
-Brak resów.

Używamy dunga ze względu na dr którego nigdy za wiele. poza tym fhr i spory life czynia ten belt naprawdę trudnym do przebicia.

Inne możliwości:

-Rare belt fhr/str/dex/res
-Wigor boga gromów.

*Buty*

Rare/craft boots z nastepującymi statami:

(+)
-20+frw
-10fhr
-Triple res (cold fire light 20+)
-Dex (opcjonalnie)

(-)
-w zasadzie nie ma

Te buty służą nam do zapewnienia sobie jak najwyższych odporności na hellu. najlepsza opcja, ale istnieją zamienniki.

Inne mozliwości:

-Sandy, najlepiej eth.
-Wodołazy.


*Pierścienie*

a)Kruczy lód.

(+)
-Ar.
-Dex.
-Cold absorb.
-Cbf.

(-)
-Brak leechów.
-Brak life.
-Brak str.

Z arem nie będzie problemów, nasz główny atak go nie wymaga a z pozostałych korzystamy niezwykle rzadko.

b)Obrączka Bul-Khatosa

(+)
-skill
-life
-ll

(-)
-Brak atybutów.
-Brak res.
-Life nie mnoży się przez bo.

Inne możliwości:

-Rare/craft ring ar/leech/str/dex/life/resy.

*Amulet*

Kratownica.

(+)
-Spory ar.
-Def którego mamy bardzo mało.
-Świetne resy.

(-)
-Brak skills.
-Brak ias.
-Brak frw.

Ten amu służy nam do zapewnienia sobie maksymalnych odporności a także do podwyższenia naszego niskiego def'a. Jest on bardzo dobry chociaż niedoceniany.

Inne możliwości:

-Oko kota.
-Gniew lorda.
-Jakiś świetny craft. 2skills/str/dex/@ res

Na switchu cta z jak największym poziomem rozkazów i jakaś tarcza +1 do skills (np z setu sigona). Prawdopodobnie nie uniesiemy monarchy, a pakowanie ~40 dodatkowych punktów do siły sprawi że pomimo 1bo więcej będziemy mieć dużo life mniej.

*Plecak*

Ama torch + anni najważniejsze staty, ale dobry res jest również ważny.
5x java sk najlepiej z lifem.
2x scs 5@res Najlepiej z lifem jeśli kogoś stać.
3x scs 20life z 10+ psn res, tego typu sceki nie są wcale takie drogie.
7x scs 20 life mogą być z jakimś modem.

5.Merc.

*Hełm*

Spojrzenie wampira z runą cham.

(+)
-Dual leech
-Niezły dr
-spory def.
-wolny sox

(-)
-Brak resów.
-Brak life.
-Brak cbf

Niezły hełm, posiada jednocześnie dr i leech. Socketujemy runą cham dla cbfu.

Inne możliwości:

-Korona złodzieji.
-Oblicze andariel.

*Broń*

Słowo runiczne nieskończoność (infinity) w eterycznej kolosalnej spisie lub zagadkowym toporze.

(+)
-Gosu aura!
-Dobry dmg.
-Mody.

(-)
-brak leechów

Jedyna możliwość, dzięki tej broni pozbywamy się immunów. dzięki niej nic nie stanie nam na drodze, większość potworów schodzi na jeden do trzech uderzeń. W dodatku nasze seryjne błyskawice dobijają okoliczne monsterki. Numer jeden i tyle ;p Brak sensownych zamienników.

*Zbroja*

Hart w eterycznej bugged zbroji.

(+)
-Dmg
-Def
-resy
-Zmrażająca zbroja.

(-)
-Brak dr

Świetny armor dla naszego merola. ma wszystko to czego potrzeba i w dodatku podbija mu dmg.

Inne możliwości.

-Kamień w eth bugged zbroji.

6. Progi i osiągi.

fhr, 10 + 10 = 20
Ias, 60 + 20 + 15 = 95
Life ~4k+ z bo
Mana ~350 + z bo
Def ~5k ze zmrażającą zbroją.
Obrażenia:
-Uderzenie błyskawicy 3k-4,5k fizycznych dmg i 1-6,1k obrażeń od błyskawic.
-Elektryczny cios 3k-4,5k fizycznych obrażeń i 1-7,5k obrażeń od błyskawic.
-Uderzenie mocy -2,8k-4k fizycznych obrażeń i 1-19-20k obrażeń od błyskawic

Life merca ~4k+
Dmg merca 2k-6k
def merca 4,5k bez zmrażającej zbroji.

7.Zakończenie.

Dziękuje wszystkim którzy przeczytali całą takte. Mam nadzieję że amazonka spełni ich oczekiwania. Jest to naprawdę fajna postać, radzi sobie doskonale w każdej lokacji, life nie spada jej poniżej 80% właściwie nigdy. W dodatku jest ona bardzo łatwa w prowadzeniu, nie trzeba męczyć się przed monitorem co chwila zmieniając konkretne umiejętności. Build co prawda nie jest tani, ale jest wart poświęcenia na niego tych kilkunastu hrs. Piszę takie nietypowe buildy żeby pokazać wszystkim zwolennikom ogranych postaci typu hammer/trapka/ele dudu że istnieją chary mniej znane ale mogące wymiatać nie gorzej, a nawet lepiej niż one. Wartość buildu wynosi w zależności od statystyk itemów od kilku hrs do kilkudziesięciu, na nie perf stuffie i średnich rare'ach craftach i charmach. Tego builda taniej wręcz się nie da stworzyć, to blizz sprawił że bez super itemów robienie takiej amki jest niemal bezcelowe z crap itemami.

Dziękuje wszystkim którzy przeczytali całą takte. Mam nadzieję że amazonka spełni ich oczekiwania. Jest to naprawdę fajna postać, radzi sobie doskonale w każdej lokacji, life nie spada jej poniżej 80% właściwie nigdy. W dodatku jest ona bardzo łatwa w prowadzeniu, nie trzeba męczyć się przed monitorem co chwila zmieniając konkretne umiejętności. Build co prawda nie jest tani, ale jest wart poświęcenia na niego tych kilkunastu hrs. Piszę takie nietypowe buildy żeby pokazać wszystkim zwolennikom ogranych postaci typu hammer/trapka/ele dudu że istnieją chary mniej znane ale mogące wymiatać nie gorzej, a nawet lepiej niż one. Wartość buildu wynosi w zależności od statystyk itemów od kilku hrs do kilkudziesięciu, na nie perf stuffie i średnich rare'ach craftach i charmach. Tego builda taniej wręcz się nie da stworzyć, to blizz sprawił że bez super itemów robienie takiej amki jest niemal bezcelowe z crap itemami.

Na koniec podam jeszcze bindy.

Lewa strona:
F1 - uderzenie błyskawicy.
F2 - Elektryczny cios.
F3 - Uderzenie mocy.

Prawa strona:
F4 - Walkiria.
F5 - przynęta.
F6 - Spowolnienie pocisków.

Switch:
F7 - Dowodzenie
F8 - Rozkazy.

Jeszcze raz dziękuję tym którzy przeczytali tę strategie do końca, proszę zatem o oceny.

Regards DeadMan.


Oceń materiał: Ocena: 4.60 (62 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.